Повторити і систематизувати знання учнів про додавання натуральних чисел та властивості додавання. Сформувати навички застосування властивостей додавання під час розв'язування вправ. Виховувати самостійність
Яке число в натуральному ряду передує числу 5200?
Скільки чисел стоїть у натуральному ряду між числами 42 і 76?
Яка цифра записана в розряді десятків класу мільйонів числа 47 385 729?
Яку з даних цифр можна підставити замість зірочки в запис
14 938 > 14 9*1, щоб утворилася правильна нерівність?
Знайдіть суму:
3 309 005 782 + 53 999 035 908;
Знайдіть суму:
35 258 413 821 + 4 537 688 257
Виконайте додавання, обравши зручний порядок дій:
79 388 + 999 + 612;
Виконайте додавання, обравши зручний порядок дій:
72 781 + 4 769 + 231
У першому ящику було 16 кг апельсин, що на 3 кг менше, ніж у третьому. а у другому на 2 кг більше, ніж у першому. Скільки апельсин було в трьох ящиках?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома