Додавання раціональних чисел. Властивості додавання раціональних чисел 14.02

Додано: 14 лютого 2023
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 219 разів
9 запитань
Запитання 1

При додаванні чисел  – 109,732 та  – 17,043 що треба робити з числами? Який знак буде стояти у відповіді?

варіанти відповідей

Віднімати, знак  – 

Додавати, знак  – 

Додавати, знак +

Віднімати, знак +

Запитання 2

При додаванні чисел – 15,132 та 14,897 що треба робити з числами? Який знак буде стояти у відповіді?

варіанти відповідей

Віднімати, знак –

Віднімати, знак +

Додавати, знак –

Додавати, знак +

Запитання 3

При додаванні чисел  71,92 та –73,503 що треба робити з числами? Який знак буде стояти у відповіді?

варіанти відповідей

Додавати, знак +

Додавати, знак –

Віднімати, знак +

Віднімати, знак –

Запитання 4

Чому дорівнює сума чисел  –100 та 100?

варіанти відповідей

200

 –200

0

 –100

Запитання 5

Перший доданок дорівнює –23, другий 9. Сума дорівнює

варіанти відповідей

–32

32

14

–14

Запитання 6

 Складіть числовий вираз та обчисліть його значення:

  до суми чисел –12,5 та 4,2 додати число –6,1.

варіанти відповідей

2,2

–2,2

–22,8

–14,4

Запитання 7

У якому випадку застосовано зручний спосіб для обчислення прикладу

 – 8,3 +9 + ( – 6,7)

варіанти відповідей

 (– 8,3 +9) + ( – 6,7)

 (– 8,3 +( – 6,7))+9

( – 6,7)  +(– 8,3 +9)

(9 + ( – 6,7)) + (– 8,3)

Запитання 8

Виконайте додавання зручним способом

  – 12,7 + ( – 10,111) +( – 7,3)+( – 9,889) =

варіанти відповідей

 – 39, 9

 – 20,01

 – 20,1

 – 40

Запитання 9

У якому випадку застосовано зручний спосіб для обчислення прикладу

 – 8,61 + ( – 2,54) + 6,31 + 2,54

варіанти відповідей

(– 8,61 + ( – 2,54)) +(6,31 + 2,54)

(– 8,61 + 2,54) + ( – 2,54)+ 6,31

( – 2,54 + 2,54)+ 6,31 + (– 8,61)

(6,31 + 2,54) + (– 8,61) + ( – 2,54)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест