Додавання та віднімання дробів з різними знаменниками

Додано: 31 жовтня 2021
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 254 рази
19 запитань
Запитання 1

Який з дробів дорівнює дробу 924273_1634060061.jpg?


варіанти відповідей

2,7

Запитання 2

Який з дробів найбільший?

варіанти відповідей
Запитання 3

Якщо дріб 5/12 звести до знаменника 48, то одержимо...

варіанти відповідей

20/48

5/48

25/48

20/192

Запитання 4

виконайте віднімання

8⅘ - 3⅔

варіанти відповідей

5 2/15

5⅔

5

5 ⅖

Запитання 5

4⅛ - 1¾ =

варіанти відповідей

3 ⅜

3⅝

2⅜

Запитання 6

Спільним знаменником для поданих дробів буде число

варіанти відповідей

5

30

6

11

Запитання 7

Порівняйте дроби

варіанти відповідей
Запитання 8

Обчисліть суму дробів

варіанти відповідей
Запитання 9

Обчисліть різницю дробів

варіанти відповідей
Запитання 10

Розв'яжіть рівняння

х = ...

варіанти відповідей
Запитання 11

Розв'яжіть задачу

варіанти відповідей

у Валі

у Катрусі

Порівну

Запитання 12

Де правильно отримано розв'язок рівняння?

варіанти відповідей
Запитання 13

Де правильно визначено НАЙМЕНШИЙ спільний знаменник та додаткові множники

варіанти відповідей
Запитання 14

Обчислити: 6/7 - 3/5 =

варіанти відповідей

9/35

3/2

3/35

2/3

Запитання 15

Знайдіть значення виразу:

1/27 + (7/9 - 2/3) =

варіанти відповідей

4/27

18/27

1/9

5/6

Запитання 16

Знайдіть значення виразу:

17/20 - (3/5 - 1/4) =

варіанти відповідей

0

2/1

1/2

15/19

Запитання 17

Розв'яжіть рівняння:

1 ¾ - х = 9/10

варіанти відповідей

2/6

17/20

16/14

1/3

Запитання 18

Дарина задумала деяке число, яке спочатку змешила на 5/7, а потім збільшила на 3/4. У результаті вона отримала 1 ⅛. Яке число задумала Дарина?

варіанти відповідей

56/61

56/75

Запитання 19

Учень розраховував за 1⅚ г зробити домашнє завдання и за 1¾ г подивитись кінофільм. Однак все це у нього зайняло на ⅖г менше. Скілько часу витратив учень?

варіанти відповідей

2 години 55 хвилин

2 години 11 хвилин

3 години 11 хвилин

3 години 55 хвилин

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест