9 Клас. 13 Урок. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання об’єктів.

12 запитань
Запитання 1

Фігури у робочій площині можна:

варіанти відповідей

змінювати

переміщувати

видаляти

обертати

Запитання 2

Для вибору кількох фігур можна обвести їх прямокутним виділенням або, утримуючи клавішу

варіанти відповідей

tab

shift

ctrl

alt

Запитання 3

Для зняття вибору фігури клацають

варіанти відповідей

по іншій фігурі

клавішу esc

клавішу delete

у вільному місці

Запитання 4

Для обертання фігури використовують вигнуті стрілки вздовж осей

варіанти відповідей

X

Y

Z

Запитання 5

Для скасування дії використовують комбінації клавіш

варіанти відповідей

Ctrl+A

Ctrl+S

Ctrl+Y

Ctrl+Z

Запитання 6

Для повтору дії використовують комбінації клавіш

варіанти відповідей

Ctrl+S

Ctrl+A

Ctrl+Z

Ctrl+Y

Запитання 7

Щоб видалити одну або кілька фігур, обирають потрібні та використовують клавіші

варіанти відповідей

DELETE

ESC

BACKSPACE

ENTER

Запитання 8

Що таке Blender?

варіанти відповідей

Компілятор мови C#

Програма для створення тривимірної комп'ютерної графіки

Програма для створення двовимірної комп'ютерної графік

Компілятор мови C++

Запитання 9

Простір, що відображається у Вікні 3D-огляду, називають

варіанти відповідей

сценою

театром подій

перспективою

зоною огляду

Запитання 10

Скільки осей координат використовується при побудові 3D-об'єкта?

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 11

Який інструмент перетворення увімкнений?

варіанти відповідей

переміщення

масштабування

обертання

клонування

Запитання 12

Як виконати клонування об'єкта?

варіанти відповідей

виконати команду "Об'єкт"⇒"Дублювати об'єкти"

SHIFT+D

виконати команду "Скопіювати та вставити в початок координат"

CTRL+C+V

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест