У чому полягає домедична допомога у разі термічних опіків:
Вкажіть ознаки опіку І ступеня:
Патологічний стан, зумовлений розладами терморегуляції організму внаслідок тривалого впливу високої температури, має назву:
Після відігрівання спостерігається наступний період перебігу відмороження:
Які ознаки ІІІ ступені відмороження:
Особливий різновид відмороження, який розвивається при температурі вище 00С в польових умовах:
Біологічна дія струму спричиняє:
Небезпека ураження електричним струмом не залежить від:
Локальне ушкодження цілісності тканин тіла під впливом електроструму - це:
Ознаки ураження блискавкою:
Для запобігання ураження блискавкою перед грозою необхідно:
Допомога ураженому електричним струмом:
Нагріванні тканини, випаровуванні вологи, що спричиняє опіки, це ознаки дії струму:
Відмороження є наслідком дії на тканини:
Різновид відмороження "траншейна стопа" виникає внаслідок:
Ознаки якого періоду - відчуття скутості в уражених кінцівках, оніміння, нерізкий біль, поколювання, «повзання мурашок»
Що потрібно робити під час надання домедичної допомоги при відморожені?
Опіки спричинені кислотами, лугами, вапном та іншими активними речовинами внаслідок порушення техніки безпеки під час виробництва, транспортування та зберігання їх називають:
Домедична допомога при термічному опіку ІІІ ст. передбачає...( встановіть послідовність проведення заходів)
А - охолодити місця ураження;
Б - зупинити дію термічних чинників;
В - накласти стерильну пов'язку;
Г- викликати екстренну медичну допомогу;
Д - визначити відсутність небезпеки для себе на місці події
Надання допомоги в разі опіків кислотою:
Оберіть способи визначення площі опікової поверхні:
Ознаки ІV ступеню опіку:
Сонячний удар виникає;
Встановіть послідовність дій з домедичної допомоги при тепловому ударі потерпілого, який знепритомнів:
А - прикласти вологі прохолодні компреси, де проходять великі судини
Б - перемістити в прохолодне місце
В - непритомного покласти в протишокове положення
Г - викликати екстрену медичну допомогу
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома