Дії при раптовій зупинці серця.

Додано: 14 квітня 2020
Предмет: Захист України
Тест виконано: 42 рази
8 запитань
Запитання 1

З чого починається базовий алгоритм підтримки життя при раптовій зупинці серця?

варіанти відповідей

Починаємо робити штучне дихання.

Кличемо старших та знімаємо відео.

З оцінки місця пригоди з точки зору власної безпеки, та безпеки потерпілого.

Пригадуємо номер "Екстреної медичної допомоги"

Запитання 2

Алгоритм оцінки стану потерпілого:

варіанти відповідей

бачу, стою, викликаю "Екстрену медичну допомогу ".

бачу, слухаю, розмовляю.

бачу, чую, відчуваю.

Запитання 3

В яку частину грудної клітини слід робити натискання при непрямому масажі серця?

варіанти відповідей

В верхню (під яремною вирізкою).

Нікуди, це може призвести до переламу ребер постраждалого.

Нижню (над мечеподібним відростком)

Між нижньою та середньою частинами грудної клітини (якщо її розділити на три рівних частини від яремної вирізки до мечеподібного відростка).

Запитання 4

Чи обов′язково робити штучне дихання при серцево-легеневій реанімації?

варіанти відповідей

Ні.

Так.

Запитання 5

Алгоритм виконання дій при серцево-легеневій реанімації:

варіанти відповідей

Три натискання, два вдихи.

Тридцять натискань, два вдихи.

Постійні натискання.

Тридцять натискань, тридцять вдихів.

Запитання 6

Під яким кутом треба тримати руки відносно грудної клітини постраждалого під час проведення серцево-легеневої реанімації?

варіанти відповідей

Перпендикулярно грудній клітині (кут 900).

Паралельно грудній клітини (кут 1800).

Під гострим кутом (будь який кут від 1о до 90о).

Під тупим кутом (будь який кут від 91о до 179о).

Запитання 7

Непрямий масаж серця треба робити до:

варіанти відповідей

появи явних ознак життя (явного дихання, кашля); прибуття бригади "Екстреної медичної допомоги"; поки дозволяє безпечна ситуація.

5 хвилин.

30 хвилин.

1 годину.

Запитання 8

Номер телефона "Екстреної медичної допомоги та медицини катастроф":

варіанти відповідей

101

102

103

104

112

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест