Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть вчителю об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень учнів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю вчителя й учня.
Наведені завдання стануть в нагоді як вчителю так і учню в закріплені пройденого учбового матеріалу згідно програми предмету «Захист України».
Завдання допоможуть виявити недоліки при вивчені учбового матеріалу, які в подальшому можуть бути усунені при самостійній роботі над недостатньо вивченими темами.
Кількість крові в дорослої людини ?
Що дає стискання серця через грудну клітку ?
Невідкладний стан людини це...
Як визначити, чи постраждалий притомний ?
Як визначити, чи постраждалий дихає?
Що передусім необхідно з'ясувати перед початком надання домедичної допомоги постраждалій людині ?
Що називають серцево-легеневою реанімацією ?
Чому важливо відновити прохідність дихальних шляхів перед серцево-легеневою реанімацією ?
Які засоби індивідуального захисту необхідні при виконанні серцево-легеневої реанімації ?
Чому постраждалому із зупинкою серця необхідном провести електричну дефібриляцію?
Забезпечення прохідності дихальних шляхів здійснюється....
Алгоритм перевірки дихання постраждалого:
Оцінювання дихання триває .... секунд, кількість вдихів.....
У положені лежачі під голову постраждалого ......
Після огляду ротової порожнини необхідно...
Кровотечу, яка загрожує життю людини, називають ...
В небезпечних умовах критичну кровотечу з кінцівок зупиняють.. ...
Для зупинки масивної кровотечі на кінцівках в умовах бойових дій, крім накладання турнікета, широко застосовуються інші методи:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома