Допоможи інтернет-маркетологу Олександру побудувати успішну кар’єру. Кар’єрна сходинка №1.

Додано: 23 вересня 2021
Предмет: Я досліджую світ, 11 клас
Тест виконано: 1 раз
7 запитань
Запитання 1

Олександр отримав бажану посаду у відділі маркетингу в компанії, яка займається розвитком м’яких навичок (англ. soft skills - комплекс надпрофесійних, універсальних компетенцій)  за допомогою онлайн-платформи «Victory Soft Skill».  Компанія вже має потужну інформаційну базу, але ще маловідома.

На початку в обов’язки Олександра буде входити створення якісного контенту для соціальних мереж. Як ти вважаєш, з чого краще починати?

варіанти відповідей

Дізнайся якомога більше про свій бренд.

Відразу запускай рекламну компанію, не можна втрачати ані хвилини.

Збери інформацію про цільову аудиторію та конкурентів.

Почни шукати негативні відгуки про конкурентів.  

Запитання 2

Олександр зібрав інформацію про свою компанію, цільову аудиторію та конкурентів. Та вирішує створити план просування послуг «Victory Soft Skill» в якому детально прописані ключові цілі та показники, яких необхідно досягти. Підкажи, чи потрібен такий план?

варіанти відповідей

Такий план не потрібен.

Так, чудово. Планувати краще на папері або використовувати спеціальні додатки.

План просування послуг краще тримати тільки у своїй пам’яті, так надійніше.

Запитання 3

Олександр вирішує рекламувати послуги компанії через особисту сторінку Фейсбук. Що ти йому порадиш? 

варіанти відповідей

Краще створити окрему сторінку «Victory Soft Skill».

Так, це чудова ідея. В тебе багато друзів у мережі.

Фейсбук – найбільша соціальна мережа, але є й інші. Через них також можна рекламувати ваші послуги.

Запитання 4

Олександр створив сторінки «Victory Soft Skill» в Facebook, Instagram та YouTube. Але згодом почав вагатися стосовно YouTube, адже в нього немає практичного досвіду створення якісного відеоконтенту. Як йому діяти?

варіанти відповідей

Відмовся від використання YouTube, він стрімко втрачає популярність.

Не думаю, що YouTube підходить для популяризації вашого продукту. Тим паче в тебе немає в цьому досвіду.

Скористайся безоплатними онлайн курсами YouTube Creator Academy. Можливо серед твоїх знайомих є відеоблогери, які тобі допоможуть.

Запитання 5

Олександр порозпитував знайомих та дізнався, що у двоюрідного брата є товариш Дмитро, який на професійному рівні займається створенням соціальних відеороликів та веде свій YouTube-блог. Що ти йому порадиш? 

варіанти відповідей

Запропонуй Дмитру зустріч з обміну досвідом. Можливо це його зацікавить.

Просити про допомогу це для невдах.

Всі професіонали зверхньо відносяться до новачків. Не думаю, що Дмитро захоче тобі допомагати.

Запитання 6

Олександр домовився про зустріч з відеоблогером Дмитром, яка виявилась дуже продуктивною. Вони планують у вихідні разом працювати над проєктом «Зробимо чистішим своє місто». Які ти маєш поради? 

варіанти відповідей

Тобі краще відмовитись, в тебе не вистачить на все часу.

Працюючи разом з професіоналом ти швидко накопичиш необхідні тобі знання та навички.

Скористайся порадами з тайм-менеджменту: склади для себе розклад, усунь все, що може відволікати, визнач пріоритети.

Навіщо працювати над цим проєктом, тобі все одно ніхто не заплатить.

Запитання 7

Вже через декілька тижнів Олександр завантажує на YouTube свій креативний проморолик: відео, яке розповідає про компанію та її цінності. Корпоративний ролик набирає понад 10 000 переглядів та значно підвищує потік клієнтів і впізнаваність бренду компанії.


Керівництво запропонувало Олександру займатися ЩЕ контекстною рекламою Google Adwords, на яку планують виділити 50 000 грн. Якщо рекламна компанія виявиться вдалою, то його оклад збільшать на 10%. Що ти йому порадиш? 

варіанти відповідей

Відразу погоджуйся, без вагань.

Наполягай щонайменше на 50%. Завдяки твоєму проморолику прибуток компанії в цьому кварталі  значно виріс.

Треба відразу брати бика за роги! Це твій шанс стати начальником відділу маркетингу. Погоджуйся тільки на таких умовах.

Все добре обміркуй. Чи зможеш ти встигнути зробити все на високому рівні? Продумай найгірший сценарій, коли рекламна компанія провалиться. Якщо приймеш рішення відмовитися або погодитися, то добре обґрунтуй це з позиції інтересів компанії.

Твої старання дуже низько оцінюють. Краще відразу звільнитися та знайти роботу в іншій компанії.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест