Олександр отримав бажану посаду у відділі маркетингу в компанії, яка займається розвитком м’яких навичок (англ. soft skills - комплекс надпрофесійних, універсальних компетенцій) за допомогою онлайн-платформи «Victory Soft Skill». Компанія вже має потужну інформаційну базу, але ще маловідома.
На початку в обов’язки Олександра буде входити створення якісного контенту для соціальних мереж. Як ти вважаєш, з чого краще починати?
Олександр зібрав інформацію про свою компанію, цільову аудиторію та конкурентів. Та вирішує створити план просування послуг «Victory Soft Skill» в якому детально прописані ключові цілі та показники, яких необхідно досягти. Підкажи, чи потрібен такий план?
Олександр вирішує рекламувати послуги компанії через особисту сторінку Фейсбук. Що ти йому порадиш?
Олександр створив сторінки «Victory Soft Skill» в Facebook, Instagram та YouTube. Але згодом почав вагатися стосовно YouTube, адже в нього немає практичного досвіду створення якісного відеоконтенту. Як йому діяти?
Олександр порозпитував знайомих та дізнався, що у двоюрідного брата є товариш Дмитро, який на професійному рівні займається створенням соціальних відеороликів та веде свій YouTube-блог. Що ти йому порадиш?
Олександр домовився про зустріч з відеоблогером Дмитром, яка виявилась дуже продуктивною. Вони планують у вихідні разом працювати над проєктом «Зробимо чистішим своє місто». Які ти маєш поради?
Вже через декілька тижнів Олександр завантажує на YouTube свій креативний проморолик: відео, яке розповідає про компанію та її цінності. Корпоративний ролик набирає понад 10 000 переглядів та значно підвищує потік клієнтів і впізнаваність бренду компанії.
Керівництво запропонувало Олександру займатися ЩЕ контекстною рекламою Google Adwords, на яку планують виділити 50 000 грн. Якщо рекламна компанія виявиться вдалою, то його оклад збільшать на 10%. Що ти йому порадиш?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома