Стадія белькотання (за В. Бельтюковим, А. Салаховою) завершується:
Висловлення. Поява перших двослівних речень можлива (за Н. Серебрянниковою), якщо у словниковому запасі в дитини є:
Висловлення. За твердженням Н. Аксакаріної, найінтенсивнішим періодом мовленнєвого розвитку дитини є:
У дитини третього року життя в мовленні переважають:
На думку О. Гвоздева, белькотання дитини:
У мовленні дитини першими виникають:
До завдань ДНЗ з розвитку мовлення належать такі:
Розвиток мовлення дітей раннього та дошкільного віку відбувається тільки шляхом наслідування мовлення людей, які оточують дитину.
Розвиток мовлення дитини слід розуміти як появу, розвиток та розширення запасу слів.
Діти другого року життя легше вимовляють такі приголосні звуки:
Для розвитку мовлення дитині потрібно навчитися виокремлювати звукокомплекси (слова) із цілого мовленнєвого потоку, здійснювати фонетичний наліз кожного звукокомплексу, засвоїти механізм звуковимови (артикуляцію).
Белькотання дітей різних національностей значно відрізнається
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома