ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ

Додано: 10 травня
Предмет: Історія України, 5 клас
11 запитань
Запитання 1

Історичні факти —

варіанти відповідей

 це результат відображення того чи іншого об’єкта у свідомості людини.

відтворення дослідником/дослідницею образу минулого на основі вивчення та осмислення історичних джерел.

це дійсні події, які відбувались і їм притаманні такі характеристики: обмеження в просторі, об’єктивність і невичерпність.

Запитання 2

Історичне дослідження —

варіанти відповідей

відтворення дослідником/дослідницею образу минулого на основі вивчення та осмислення історичних джерел.

це дійсні події, які відбувались і їм притаманні такі характеристики: обмеження в просторі, об’єктивність і невичерпність

це результат відображення того чи іншого об’єкта у свідомості людини

Запитання 3

Історичний образ —

варіанти відповідей

це результат відображення того чи іншого об’єкта у свідомості людини

відтворення дослідником/дослідницею образу минулого на основі вивчення та осмислення історичних джерел.

це дійсні події, які відбувались і їм притаманні такі характеристики: обмеження в просторі, об’єктивність і невичерпність

Запитання 4

ПРАВИЛА НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ТАКІ

Крок перший -

варіанти відповідей

визначення об’єкта дослідження, формулювання мети, з якою йо

формулювання теми та проблеми дослідження. Що конкретно у визначеному об’єкті ви хочете дослідити?

підбір історичних джерел дослідження, розміщення їх у хронологічному порядку їхньої появи.

Запитання 5

ПРАВИЛА НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ТАКІ

Крок другий -


варіанти відповідей

вивчення робіт інших дослідників на обрану вами тему. Що вони писали? Які джерела використовували?

відділення перевірених відомостей — історичних фактів від інформації, яка є сумнівною та суперечливою.

 формулювання теми та проблеми дослідження. Що конкретно у визначеному об’єкті ви хочете дослідити? Яке питання потребує вивчення і поясненення?

Запитання 6

ПРАВИЛА НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ТАКІ

Крок третій -

варіанти відповідей

відділення перевірених відомостей — історичних фактів від інформації, яка є сумнівною та суперечливою.

— підбір історичних джерел дослідження, розміщення їх у хронологічному порядку їхньої появи.

вивчення робіт інших дослідників на обрану вами тему. Що вони писали? Які джерела використовували?

Запитання 7

Історична закономірність —

варіанти відповідей

 розвиток суспільства «уперед» — досягнення більш високого рівня розвитку у різних сферах життя

об’єктивно існуючий, необхідний, що постійно відтворюється в просторі й часі зв’язок явищ суспільного життя.

рух «по низхідній» порівняно з попереднім рівнем розвитку, у минулі часи.

Запитання 8

Прогрес і регрес (лат. progressus — рух уперед, розвиток; regressus — зворотний рух) —

варіанти відповідей

рух «по низхідній» порівняно з попереднім рівнем розвитку, у минулі часи.

досягнення більш високого рівня розвитку у різних сф

за допомогою цих категорій вчені визначають рух історії.

Запитання 9

Прогрес —

варіанти відповідей

розвиток суспільства «уперед» — досягнення більш високого рівня розвитку у різних сфер

 рух «по низхідній» порівняно з попереднім рівнем розвитку, у минулі часи

за допомогою цих категорій вчені визначають рух історії

Запитання 10

Регрес —

варіанти відповідей

за допомогою цих категорій вчені визначають рух історії

розвиток суспільства «уперед» — досягнення більш високого рівня розвитку у різних с

рух «по низхідній» порівняно з попереднім рівнем розвитку, у минулі часи

Запитання 11

ПРАВИЛА ІСТОРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

Крок восьмий

варіанти відповідей

 формування висновків, опис і презентація результатів дослідження

визначення об’єкта дослідження, формулювання мети, з якою його проводять

дослідження джерел шляхом їх порівняння і зіставлення, виявлення невідповідностей джерел між собою та перевірка їхньої правдивості

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест