Іринка прочитала текст про айсберг і підкреслила у ньому прикметники. Вчителька похвалила дівчинку за правильно виконане завдання.
Вибери роботу Іринки .
Вчителька похвалила Ореста за правильно виконане завдання. Орест виконав його так:
високий - низький,
солодкий - гіркий,
твердий - м'який.
Яке завдання задала вчителька хлопцеві?
Діана виписала з тексту 5 словосполучень прикметника з іменником. В усіх словосполученнях прикметник вживався у переносному значенні.
Які словосполучення виписала дівчинка?
Відгадай загадку.
Химерний, маленький, бокастий, товстенький, чимсь смачним напхався, в окропі скупався, хто хотів - тому й дістався.
Ось тобі ще одна загадка. Відгадай.
-Вона червона?
- Ні, чорна.
- Чому ж вона біла?
- Тому що зелена.
- Що це?
Світланка об'єднала у групу такі прикметники: круглий, овальний, прямокутний.
Доповни її групу ще одним прикметником.
Познач у реченні всі прикметники.
Легкі білі хмаринки пливли по синьому небу.
Слово радість зібрало своє сімейство - споріднені слова. Серед них є прикметники. Впізнаєш їх?
Познач тільки прикметники.
Оля вчиться описувати предмети. Спершу вона добирає прикметники, якими можна описати яблуко, потім складає речення.
Які прекметники опишуть яблуко?
Михайлик описав квіти так:
Квітка зовсім невелика. Не має пишних "вогняних" пелюсток.Її не одразу помітиш серед пишних лілей, троянд, жоржин та орхідей. Вона проста, скромна, ніжна і незрівнянно красива. Її білосніжні пелюстки, наче промінчики, оточують сонячну серединку. Дівчата люблять ці квіти, бо плетуть з них чудові вінки.
Яку квітку описав хлопчик? Обери малюнок.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома