ДР-10. Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина. Графіки. Прямокутний паралелепіпед. Куб

Додано: 6 травня
Предмет: Математика, 6 клас
10 запитань
Запитання 1

Які з прямих на малюнку є перпендикулярними?

варіанти відповідей

p i a

b i a

m i p

b i m

Запитання 2

У якій чверті лежить точка L на малюнку?

варіанти відповідей

І

ІІ

ІІІ

ІV

Запитання 3

Сума довжин усіх ребер куба дорівнює 36 см. Чому дорівнює об'єм куба?

варіанти відповідей

36 см3

81 см3

27 см3

54 см3

Запитання 4

Площа однієї грані куба дорівнює 20 см2 . Обчисліть площу поверхні куба

варіанти відповідей

100 см2

80 см2

120 см2

140 см2

Запитання 5

Укажи точку, що належить осі абсцис.

варіанти відповідей

(3; 3)

(0; -7)

(-9; 0)

(2; -2)

Запитання 6

Знайди об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого - 6см, 8см і 1дм.

варіанти відповідей

48 см3

480 см3

42 см3

480 см2

Запитання 7

Знайди координати точок на малюнку

варіанти відповідей

А (1; 2); С (-2; 1); М (0; -3); N (3; -1)

А (1; 3); С (-2; 1); М (0; -3); N (3; -1)

А (1; 3); С (-2; 1); М (0; 3); N (3; -1)

А (1; 3); С (-2; 1); М (0; -3); N (2; 1)

Запитання 8

Познач на координатній площині точки D (2; 5); С (-5; -2); В(5; -1); А(-3; 3). Знайди координати точки перетину прямих АВ та СD.

варіанти відповідей

(3; 0)

(1; 2)

(-1; 2)

(2; -1)

Запитання 9

Об'єм прямокутного паралелепіпеда - 90 м3, ширина - 5 м, висота - 6 м. Знайди суму довжин усіх його ребер.

варіанти відповідей

58 м

56 м

57 м

60 м

Запитання 10

Проаналізуйте графік залежності температур. Дайте відповідь на запитання:

1. Коли температура була вища від 00С?

2. Протягом якого часу температура підвищувалась?

3. О котрій годині температура була 00 С?

варіанти відповідей

1. З 8 по 22 год;

2. з 8 по 14 год;

3. о 8 та о 22 год.

1. З 10 по 22 год;

2. з 8 по 14 год;

3. о 8 та о 22 год.

1. З 8 по 22 год;

2. з 0 по 14 год;

3. о 8 та о 22 год.

1. З 8 по 22 год;

2. з 0 по 14 год;

3. о 8 год.

1. З 8 по 22 год;

2. з 8 по 14 год;

3. о 22 год.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест