1.. Мудрими в казках «Вовк і Чапля», «Лисиця та Рак» є
2. Казка «Вовк і Чапля» закінчується реченням
3. Глузувати з інших найбільше любив / любила...
4. Якому казковому персонажу належать слова : " — Може, колись те й правдою було, та тепер брехнею стало! Ось коли хочеш, то давай побіжимо наввипередки..." ?
5. Милішим над усе багатий брат вважав
6. Маруся відволікла нацькованих на неї собак, випустивши
7. Кому належать слова : " — Приведіть сюди лоша й коней: до якої лоша побіжить — та й привела.." ?
8. Розмову скількох чортів підслухав герой казки " Про правду і кривду" ?
9. Що Пан дав хлопцеві за те, що він греблю вгатив ? ( казка " Про правду і кривду")
11. Кілька разів у казці «Летючий корабель» повторюється вислів...
12. Хто у казці " Летючий корабель" охолоджує соломою гарячу баню?
Казки за змістом поділяють на...
Народна казка - це
Укажіть, які елементи властиві казці?
До якої групи належать казки "Вовк і Чапля" й "Лисиця та Рак"?
Що завжди перемагає у казках?
Як змінився дурень наприкінці казки "Летючий корабель"?
Як дурень отримав летючий корабель?
Маруся змогла пройти всі випробування, бо ....
Про що сперечалися небіж із дядьком / Казка «Про правду і кривду»?
Чому Рак прибіг першим за Лисицю? /Казка "Рак та Лисиця"
Яке магічне число кілька разів використано в казці "Мудра дівчина"?
Через що виникла суперечка між братами у казці "Мудра дівчина"
Будова казки
У казці «Ох» батько віддавав сина почергово на навчання до
Потрібно бути ввічливими з іншими людьми, ніколи не сміятися з чиїхось недоліків, слід відноситися один до одного з повагою та не забувати , що від хвастощів і самовпевненості буває більше шкоди, ніж користі- це головна думка та повчальний зміст казки :
Головним героєм якої казки є персонаж слов"янської міфології ?
Герой якої з казок не пожалів всю свою худобу, щоб вигодувати орла?
Казки «Яйце-райце», «Летючий корабель » є зразками:
З якої казки це рядки:«Добрий козак усе по волі ходить... »
Які риси характеру притаманні Марусі?
Характерними ознаками народної казки є:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома