Драматургія наприкінці ХІХ - поч. ХХ століття


Підручник: Зарубіжна література. 10 клас, Ольга Ніколенко, Київ, «Грамота», 2018

Додано: 24 квітня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 10 клас
Тест виконано: 359 разів
15 запитань
Запитання 1

Як називалися новітні тенденції в драматургії на межі XIX–XX ст.?

варіанти відповідей

а) нова драма»;     

б) «театр нового часу»;

в) авангард; 

г) передовики.

Запитання 2

Кого вважають засновником «нової драми»?

варіанти відповідей

а) А.Чехова;             

б) Леся Курбаса;

в) К. Станіславського;

г) Генріка Ібсена.

Запитання 3

Прем’єру якої п’єси (1879 р.) вважають утіленням нового напряму діяльності театру?

варіанти відповідей

а) В. Шекспіра «Гамлет»;   

б) Г. Ібсена «Ляльковий дім»;   

в) Б. Шоу «Пігмаліон»;  

г) Л. Курбаса «Мина Мазайло».

Запитання 4

Що постало у центрі уваги «нової драми»? 

варіанти відповідей

а) реальний світ;                

б) «соціальний тип доби»;      

в) особистість з її почуттями;   

г) всесвітні проблеми.

Запитання 5

Що стало рушієм сюжету «нового театру?»  

варіанти відповідей

а) зіткнення ідей та моральних поглядів;                

б) достовірне зображення дійсності; 

в) наслідування реального життя; 

г) зображення зовнішньої дії.

Запитання 6

Якими у «новому театрі» стають відносини між драмою та глядачем (або читачем)?

варіанти відповідей

а) глядач лише спостерігач за дією на сцені;

б) глядач спостерігає та співчуває персонажам; 

в) глядач має бути залученим до «внутрішньої дії»; 

г) глядач має розуміти конкретний зміст драми.

Запитання 7

Якими стають персонажі «нового театру»?

варіанти відповідей

а) поділялися на головних і другорядних;               

б) усі персонажі важливі;   

в) поділялися на позитивних і негативних;  

г) персонажі мають однозначні характеристики.

Запитання 8

Які засоби художньої поетики використовує «нова драма»?  

варіанти відповідей

а) модерністські;  

б) античності; 

в) традиційні;  

г) класичні.

Запитання 9

У який напрям або течію можна об’єднати  досягнення окремих митців «нової драми»? 

варіанти відповідей

а) залежно від часу написання п’єси;                

б) залежно від країни, в якій творив митець;     

в) критики по-різному дають назву художній системі кожного митця;  

г) кожен із них створив власну художню систему.

Запитання 10

У творчості кого з драматургів України вперше у вітчизняному мистецтві досягає свого апогею інтелектуальна та психологічна драма?

варіанти відповідей

а) Лесі Українки;                

б) В.Лиса;

в) Олени Пчілки; 

г) І.Франка.

Запитання 11

Хто з видатних представників українського ренесансу у своїй драматургії пройшов шлях від реалізму до модернізму й показав, за його словами, «моральні втрати нового часу в душах людей»?

варіанти відповідей

а) Леся Українка;                            

б) І.Франко;  

в) В.Лис; 

 г) М. Куліш.

Запитання 12

Хто за сміливі експерименти в театральній системі, що свідчили про оновлення національного театру й прищеплення «новому українському театру» найкращих здобутків європейського театру був заарештований й розстріляний в урочищі Сандармох?

варіанти відповідей

а) В.Бичко та Ю.Косач;                

б) М.Куліш і Л. Курбас;  

в) Л.Багірова та Є Кошич; 

г) І.Кочерга та В.Анохін.

Запитання 13

П’єси якого автора принесли в російську драматургію нову гірку правду й складну психологію, кардинально змінивши напрям розвитку російського театру?

варіанти відповідей

а) Л.Курбаса;                        

б) О.Корнієнка; 

в) А.Чехова;

г) О.Сенцова.

Запитання 14

Як називається п’єса, події якої є результатом того, що відбулося до початку твору? 

варіанти відповідей

а) аналітична;                                                            

б) історична; 

в) п’єса почуттів;

г) побутова п’єса.

Запитання 15

Як називаються переживання реальних подій персонажами та стосунки між ними, що складаються на психологічному ґрунті цих переживань?

варіанти відповідей

а) зовнішня дія;                              

б) внутрішня дія;

в) вистава;  

г) репліки.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест