Підручник: Зарубіжна література. 10 клас, Ольга Ніколенко, Київ, «Грамота», 2018
Як називалися новітні тенденції в драматургії на межі XIX–XX ст.?
Кого вважають засновником «нової драми»?
Прем’єру якої п’єси (1879 р.) вважають утіленням нового напряму діяльності театру?
Що постало у центрі уваги «нової драми»?
Що стало рушієм сюжету «нового театру?»
Якими у «новому театрі» стають відносини між драмою та глядачем (або читачем)?
Якими стають персонажі «нового театру»?
Які засоби художньої поетики використовує «нова драма»?
У який напрям або течію можна об’єднати досягнення окремих митців «нової драми»?
У творчості кого з драматургів України вперше у вітчизняному мистецтві досягає свого апогею інтелектуальна та психологічна драма?
Хто з видатних представників українського ренесансу у своїй драматургії пройшов шлях від реалізму до модернізму й показав, за його словами, «моральні втрати нового часу в душах людей»?
Хто за сміливі експерименти в театральній системі, що свідчили про оновлення національного театру й прищеплення «новому українському театру» найкращих здобутків європейського театру був заарештований й розстріляний в урочищі Сандармох?
П’єси якого автора принесли в російську драматургію нову гірку правду й складну психологію, кардинально змінивши напрям розвитку російського театру?
Як називається п’єса, події якої є результатом того, що відбулося до початку твору?
Як називаються переживання реальних подій персонажами та стосунки між ними, що складаються на психологічному ґрунті цих переживань?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома