Укажіть характерні риси нацистського окупаційного режиму в Україні в роки Великої Вітчизняної війни (1941–1945 рр.).
Який чинник, на думку вчених, сприяв «...переходу радянського партизанського руху на якісно вищий щабель і перетворенню його на важливий фактор війни, на справжній другий фронт у тилу ворога...»?
Видатними представниками радянського партизанського руху в роки Великої Вітчизняної війни були
Про кого з діячів йдеться в уривку з історичного джерела:
«Один із організаторів партизанського руху в Україні в роки Великої Вітчизняної війни. У 1941-1944 рр. — командир Путивльського партизанського загону, згодом — з’єднання партизанських загонів Сумської області, яке впродовж 1942-1943 рр. здійснило рейди з Брянських лісів на Правобережну та Західну Україну. У 1944 р. з’єднання перейменовано в 1-шу Українську партизанську дивізію, названу на його честь»?
Спільною метою усіх течій руху Опору в Україні в роки Другої світової війни було
Національно-визвольна боротьба українського народу проти окупантів у роки Другої світової війни відбувалася у формі
Плакат, зображений на фото, пропагував
Про яку адміністративну одиницю, створену окупантами на українських землях у роки Другої світової війни, ідеться в уривку з історичного джерела: «Після того, як (німецько-румунські загарбники) встановили свою владу до річки Буг, запанувала румунська нагайка … від Дністра до Бугу…»?
Укажіть події, пов’язані з діяльністю Організації українських націоналістів (ОУН) в роки Другої світової війни.
Збройно-політична формація, створена Т. Боровцем (Бульбою), що діяла на Волині з червня 1941 р. до лютого 1944 р., називалася
Хто із зображених осіб міг давати таку клятву: «Я, воїн Української повстанської армії, узявши в руки зброю, урочисто клянуся своєю честю й совістю перед Великим Народом Українським... боротися за повне визволення всіх українських земель та українського народу від загарбників і здобути Українську Самостійну Соборну Державу...»?
Поняття «рух Опору» є протилежним за суттю та змістом поняттю
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома