Друга світова війна у європейській поезії (К.Галчинський, А.Маргул-Шпербер, Б.Окуджава, С.Гудзенко)

Додано: 18 листопада 2020
Предмет: Зарубіжна література, 7 клас
Тест виконано: 794 рази
18 запитань
Запитання 1

Перу Маргула - Шпербера належить вірш:

варіанти відповідей

" До побачення, хлопчики..."

" Про назву концтабору Бухенвальд"

" Лист з полону"

Запитання 2

Від якої особи ведеться розповідь у вірші " Пісня про солдатів з Вестерплятте":

варіанти відповідей

від першой особи множини

від другої особи однини

від імені свідка подій

Запитання 3

" До неба йшли солдати з Вестерплятте", " не брали нас гармати"- це приклад художнього засобу:

варіанти відповідей

епітета

гіперболи

метафори

Запитання 4

Яка ідея об'єднує твори К. Галчинського,

Маргула - Шпенберга :

варіанти відповідей

розповісти про жахи, які несе війна

засудження війни, людство не має права забувати про ті жахливі часи та ціну перемоги

показ трагедії Другої світової війни

Запитання 5

Де народився Маргул-Шпербер?

варіанти відповідей

Київська область

Львівська область

Чернівецька область

Полтавська область

Запитання 6

Вкажіть автора цих рядків:

Давно було це: килим з ніжних трав,

Ліс буковий, так пам ’ятний мені...

Хлопчиськом на поляні я лежав,

Пливли біляві хмари в вишині. 


варіанти відповідей

Альфред Маргула -Шпербер

Булат Окуджава

Константи Галчинський

Запитання 7

  Яка квітка згадується у вірші «Пісня про солдатів з Вестерплятте»:

варіанти відповідей

мак

верес

жасмин 

тюльпан

Запитання 8

У якому творі перегукується тема війни та щасливі спогади дитинства?

варіанти відповідей

К.І. Галчинського ««Пісня про солдатів Вестерплятте»;

А. Маргул-Шпербера «Про назву концтабору Бухенвальд»;

Б. Окуджави «До побачення, хлопчики». 

В. Скотт "Айвенго"

Запитання 9

Тема твору А. Маргула-Шпербера «Про назву концтабору Бухенвальд»:

варіанти відповідей

розповідь про почуття до коханої людини

розповідь-спомин ліричного героя про рідний край, Веймар, що затьмарюється існуванням Бухенвальда .  

 зображення страшної війни,яка змінила життя ще вчорашніх хлопчиків і дівчат, забрала в них юність. 

Запитання 10

У творі Маргула-Шпербера «Про назву концтабору Бухенвальд» багато художніх засобів. Дане речення з вірша «А чи оте біляве пасмо хмар Було не димом спалених людей?» є:

варіанти відповідей

метафорою

гіперболою

  риторичним запитанням

 персоніфікацією.

Запитання 11

 Покоління молодих людей, що загинули на фронтах Другої світової війни, описано у вірші…

варіанти відповідей

А.Маргул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд»,

К.Галчинський «Пісня про солдатів з Вестерплятте», 

І.Вайсглас «Круки»,  

Запитання 12

 Про героїчну оборону польських укріплень на півострові Вестерплятте у вересні 1939р. розповідається у вірші:

варіанти відповідей

К.Галчинський «Лист з полону», 

К.Галчинський «Пісня про солдатів з Вестерплятте», 

І.Вайсглас «Круки», 

Б.Окуджава «До побачення, хлопчики»

Запитання 13

Він писав: Моя любов – Буковина, Мій біль – Німеччина.

варіанти відповідей

Константи Галчинський,  

Альфред Маргул-Шпербер,


Іммануель Вайсглас, .

Булат Окуджава.

Запитання 14

 Він поет, за походженням – поляк. Його доля була трагічною.

варіанти відповідей

Константи Галчинський, 

Альфред Маргул-Шпербер,

 Іммануель Вайсглас,

Булат Окуджава.

Запитання 15

У вірші "Про назву концтабору Бухенвальд" концтабір протиставлено місту

варіанти відповідей

Берлін

Нюрнберг

Дрезден

Веймар

Запитання 16

Який образ спадає Маргулу-Шперберу на думку, коли він бачить хмарки над лісом?

варіанти відповідей

"дим спалених людей"

"ароматний запах домашніх яблук"

дим "трубки миру"

Запитання 17

"Весела путь", "на осяйні поляни", "даль бездонну", "рівний кро", "час чудесний", "теплі дні", "вересі небеснім" - це ...

варіанти відповідей

метафори

епітети

антитези

Запитання 18

Вкажіть антитезу

варіанти відповідей

«Як близько звідси Веймар гомонів! А тут – навіки мовкли голоси».


«лютий час, що сон дитячий стер», «виймає серце із грудей»


«А чи оте біляве пасмо хмар Було не димом спалених людей?».


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест