Другорядні члени речення. Контрольна робота

Додано: 27 квітня 2020
Предмет: Українська мова, 5 клас
Тест виконано: 600 разів
12 запитань
Запитання 1

На питання непрямих відмінків відповідає...

варіанти відповідей

додаток

означення

обставина

присудок

Запитання 2

Скільки додатків у реченні: "Мене пригостили яблуком"?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 3

Знайдіть додаток у реченні:"Маринка побачила маленького зайчика".

варіанти відповідей

Маринка

побачила

маленького

зайчика

Запитання 4

У якому з поданих речень нема додатка?

варіанти відповідей

Червона калино, чого в лузі гнешся?"

Пухнасте звірятко обхопило обома лапкаму руду морквину.

Ніщо так не тішило Оришчину душу, як маленькі діти.

Петрику пощастило: батько приніс йому цілу торбу пряників.

Запитання 5

Якою частиною мови ніколи не виражається означення?

варіанти відповідей

прикметником

займенником

іменником

прислівником

Запитання 6

Знайдіть речення, що не має означення:

варіанти відповідей

Увечері знову стало прохолодно.

Увечері знову подув холодний вітер.

Сірі хмари заволочили все небо

Важкими холодними краплинами вкрилися міські дахи.

Запитання 7

Знайдіть означення у реченні: "Багряні маки розцвіли у лузі".

варіанти відповідей

багряні

маки

розцвіли

у лузі

Запитання 8

Скільки означень у поданому реченні: " Її свіже, майже дитяче обличчя світилося несподіваним щастям буйної весни"?

варіанти відповідей

2

3

4

5

Запитання 9

На що НЕ ВКАЗУЄ обставина?

варіанти відповідей

час дії

ознаку предмета

ознаку дії

місце дії

Запитання 10

Яка частина мови може виконувати в реченні ЛИШЕ роль обставини?

варіанти відповідей

іменник

прикметник

прислівник

займенник

Запитання 11

Знайдіть у реченні обставину:

"Місячне світло влилося в кімнату"

варіанти відповідей

місячне

світло

влилося

в кімнату

Запитання 12

Скільки обставин у поданому реченні?

"Сердитий вітер після зливи трусив щосили вишню й сливу"

варіанти відповідей

1

2

3

4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест