Джерела небезпечних ситуацій у воєнний час.

Додано: 8 травня 2022
Предмет: Захист України, 10 клас
Тест виконано: 66 разів
12 запитань
Запитання 1

В який час можуть воникати надзвичайні ситуації на території України? 

варіанти відповідей

мирний час

воєнний час

мирний і воєнний час. 

Запитання 2

Рівні надзвичайних ситуацій:

варіанти відповідей

обласний, загальнодержавний, регіональний, об’єктовий

загальнодержавний, регіональний, місцевий, об’єктовий

районний, загальнодержавний, місцевий, об’єктовий

регіональний, місцевий, об’єктовий

Запитання 3

Зброя масового ураження:

варіанти відповідей

хімічна

ядерна

тактична

біологічна

Запитання 4

Основні вражаючих фактори ядерної зброї?

варіанти відповідей

Світлове випромінювання, ударна хвиля, проникаюча радіація та електромагнітний імпульс

Ударна хвиля, світлове випромінювання, радіація, радіоактивне зараження місцевості та електромагнітний імпульс

Ударна хвиля, світлове випромінювання, проникаюча радіація, радіоактивне зараження місцевості

Ударна хвиля, світлове випромінювання, проникаюча радіація, радіоактивне зараження місцевості та електромагнітний імпульс

Запитання 5

Який час дії проникаючої радіації?

варіанти відповідей

5-10 секунд

10-15 секунд

5-25 секунд

5-10 хвилин

Запитання 6

Яке із визначень біологічної або бактеріологічної зброї є вірним?

варіанти відповідей

Боєприпаси та інші технічні пристрої, які комплектують із біологічних чи бактеріальних засобів, призначених для ураження певної території чи району

Боєприпаси та інші технічні пристрої, які комплектують із біологічних чи бактеріальних засобів, призначених для ураження людей та рослин

Боєприпаси та інші технічні пристрої, які комплектують із біологічних чи бактеріальних засобів, призначених для знищення усього живого

Боєприпаси та інші технічні пристрої, які комплектують із біологічних чи бактеріальних засобів, призначених для ураження людей, тварин та рослин

Запитання 7

Антисанітарні умови, які виникають на місцевості ведення бойових дій, особливо в населених пунктах, спричинені?

варіанти відповідей

порушенням роботи комунальних служб

погіршення якості питної води

наявністю загиблих

порушенням роботи газопостачання

перебоїв каналізаційної системи

наявністю загиблих, яких не завжди можна вчасно поховати

Запитання 8

Назвіть заборонені методи ведення воєнних дій:

варіанти відповідей

Використання населення як живого щита

Застосування вогнепальної зброї

Застосування зброї масового ураження

Застосування протипіхотних мін

Запитання 9

Воєнні надзвичайні ситуації —... 

варіанти відповідей

...— порушення нормальних умов життя та діяльності людей на окремій території чи об’єкті на ній або на водному об’єкті, спричинене застосуванням звичайної зброї або зброї масового ураження, під час якого виникають вторинні чинники ураження населення, визначені в окремих нормативних документах.

...порушення нормальних умов життя та діяльності людей на окремій території чи об’єкті на ній або на водному об’єкті, потік суміші ґрунту й води, у якому багато каміння і уламків зруйнованих гірських порід і дерев., під час якого виникають вторинні чинники ураження населення, визначені в окремих нормативних документах.

...порушення нормальних умов життя тварин і людей на відведеній для них території або на водному об’єкті, спричинене застосуванням незвичайної зброї або зброї індивідуального ураження, під час якого виникають первинні чинники ураження

Запитання 10

Що не відноситься до уражальних чинників ядерного вибуху?

варіанти відповідей

Ударна хвиля

Світлове випроміінювання

Проникаюча радіація

Електромагнітний імпульс 

Епідемія та гострі респіраторні та інфекційні хвороби

Радіаційне зараження місцевості

Запитання 11

Які із отруйних речовин відносяться до нервово-паралітичних?

варіанти відповідей

Адамсит

Зарин

Фосген

Запитання 12

5.Які види НС існують:

варіанти відповідей

техногенні, біологічні, природні, воєнні

соціальні, техногенні, воєнні, природні

вибухові, соціальні, біологічні, природні

соціальні, техногенні, воєнні, терористичні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест