У якому століті у слов'янських племен, що жили на українських землях, почала формуватися держава?
Продовжіть речення. Центром слов'янської держави стало місто Київ, яке за легендою було засноване князем полян - .....
Виберіть неправильну відповідь. Князівство полян, згідно з історичними джерелами, називалось .........
Вгадай особу за описом. Боровся з набігами кочових племен хозар, уклав перший відомий договір Русі з Візантійською імперією, був першим київським князем, який прийняв християнство.
Вгадай за описом. Був правителем слов'янської держави - Славії і нащадком вікінгів, здійснював успішні походи на Константинополь та укладав нові договори з Візантією, вбив Аскольда.
Під час походу князь Олег прагнув уникнути зустрічі з могутнім візантійським флотом, захищав місто. Хитрий полководець наказав своїм воїнам ...................
Як князь Олег несподівано опинився під стінами Константинополя?
Хто з князів правив у Києві після Олега і був убитий деревлянами?
У якому році відбулося хрещення Русі?
У якому році у писемних джерелах вперше було вжито назву " Україна" щодо земель сучасної України?
За якого короля Галицько - Волинська держава досягла найбільшої могутності?
Встановіть послідовність правління українських князів.
1- Ольга
2- Кий
3- Ігор
4- Ярослав Мудрий
5- Олег
6- Аскольд
7- Володимир Великий
8- Святослав
Встановіть відповідність між історичною особою та її діяльністю.
1 -Ольга
2 - Святослав
3 - Володимир Великий
4 - Ярослав Мудрий
А - За часів його князюванняв 1019- 1054 рр. Русь досягла найбільших розмірів, було побудовано Софіївський собор.
Б - Очолила державу після смерті чоловіка,навела лад у своїх володіннях, її особисто охрестив у Константинополі імператор Візантії
В - майже все своє життя провів у походах, усі суперечки із сусідніми державами вирішував силою, мічем розширив кордони Русі
Г - за його правління було зведено систему захисних валів ("Змієві вали"), побудовано перший мурований храм Русі - Десятинну церкву, відбулося хрещення Русі1 -Б ;
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома