"У ..... років я був серед дітей, яких щонеділі виставляли на аукціон"
"Кожної неділі у внутрішньому дворі Жовтої вілли я мав ступити.... кроків, аби мене помітили, .... кроків, щоб отримати родину, .... кроків, щоб не бути більше сиротою"
"Поворот. .... кроків, щоб зникнути. .... кроків, щоб повернутися до свого болю. ... кроків, щоб знову стати сиротою. На краю сцени вже топталась інша дитина. Серцю було затісно в грудях"
Скільки було років Жозефу, коли його залишили батьки Лея та Мікаель Бернштейн в Брюсселі у графині де Сюллі.
"Сидячи нерухомо у глибокому кріслі, я побачив ..., що з'явились у вестибюлі, і тоді я вперше зрозумів, що вони —інакші. У невиразному одязі, з опущеними плечима, з картонними валізками в руках, вони розмовляли несміло й розгублено, наче однаково боялись і темряви, з якої вони прийшли, і блискучих господарів, до яких вони зверталися. І тут я запитав себе, чи не є
мої батьки бідними"
Як хотів віддячити батько Джозефа родині графині та графа де Сюллі?
Що робила мама в останню ніч, яку вона провела з сином?
Чому попросив Жозеф його навчити тата?
З яким каменем асоціював Жозеф отця Понса?
Чий це портрет: "Довгий, вузький чоловік: він ніби складався з двох не пов'язаних між собою частин— голови і решти. Його тіло видавалося нематеріальним, під тканиною не було видно жодних опуклостей, чорна сутана була такою ж пласкою, наче висіла на вішаку, з-під неї виднілися начищені до блиску черевики, які, здавалося, взагалі не трималися на щиколотках. Натомість виглядала голова, рожева, жива, новісінька й невинна, як
вийняте з купелі немовля. Виникало бажання поцілувати й потримати її в руках".
Назвіть ім'я героя: "Єврей-зрадник, який їздить містом у гестапівському автомобілі. Впізнавши євреїв, він показує їх нацистам, аби ті їх заарештували".
Хто була за фахом помічниця отця Понса: "Моя професія — ...: це означає допомагати людям не помирати передчасно. Я виконую свою роботу, оце й усе. Ну, ж бо, ворушіться, звільняйте територію. Я поверну вам хлопчака в належному стані, доглянутого, вимитого, з паперами, до яких ніхто не прискіпається, чорт забирай!"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома