Який з екологічних чинників є антропогенним?
Усі компоненти навколишнього середовища, які впливають на живі організми та їх угруповання
Сукупність особин одного виду, яка тривалий час мешкає на певній території та відокремлена від інших подібних угруповань:
Визначте явище, коли організм одного виду оселяється в організмі іншого виду та завдає йому шкоди:
Виберіть правильну послідовність ланцюга живлення:
Продуцентами в наземних екосистемах є
Яка ланка у харчовому ланцюгу "водні рослини - карась - щука - бактерії гниття" є редуцентом?
В ланцюгах живлення тварини є :
Невеличкі птахи кулики єгипетські бігунки – постійні супутники крокодилів. Вони сміливо залазять у рот цих кровожерливих рептилій і скльовують у них з ясен, зубів і піднебіння рештки їжі та різних паразитів. крокодили ніколи не чіпають птахів-«санітарів» – така співдружність корисна обом сторонам.
Відносини між видами, в яких один організм є їжею іншого, називають
Організми, які виробляють органічні сполуки з неорганічних сполук, здатні до фотосинтезу - це
Форма взаємовідносин, при якій один із двох, що існують разом, видів отримує користь від сумісного існування, не завдаючи шкоди іншому виду.
Який з екологічних чинників є біотичним?
Взаємовідносини, при яких організми змагаються за ресурси середовища існування, - це:
Новозеландський плазун гатерія не облаштовує собі нори, а використовує гнізда буревісників. Коли птах уночі» повертається до гнізда, гатерія вирушає на полювання.
Укажіть тип взаємозв’язків між цими організмами.
Рак-самітник поселяє на черепашку актиній, що живляться рештками його їжі. Сам рак-самітник слугує засобом пересування для актинії, а щупальця актиній із жалкими клітинами надійно захищають його від ворогів. Який це тип взаємозв’язків між організмами?
Укажіть абіотичний фактор екосистеми
Вкажіть, міжвидові чинники:
Екологія - це
Виберіть організми екосистеми, які відносять до групи консументів
Яка послідовність правильно відображає передавання енергії в ланцюгу живлення?
Виберіть приклад хижацтва
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома