ЕКОНОМІЧНА ГЕОГРАФІЯ. НАЦІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА ТА ПОКАЗНИКИ ЇЇ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ.

Додано: 19 вересня 2022
Предмет: Географія, 9 клас
Тест виконано: 1645 разів
14 запитань
Запитання 1

Валовий внутрішній продукт не враховує

варіанти відповідей

доходи громадян та підприємств за кордоном

доходи іноземних підприєств в межах країни

доходи окремих груп населення

доходи малого бізнесу

вартість товарів, які вироблені для власного споживання домашніми господарствами

Запитання 2

Виберіть групу країн, які є лідерами по показнику ВВП на душу населення

варіанти відповідей

Норвегія, Люксембург, Швейцарія, Сингапур

Норвегія, Швеція, Ісландія, Ліберія

США, Китай, Японія, Бурунді

Німеччина, Великобританія, Нігер, Норвегія

Запитання 3

При розрахунку ІЛР (індекс людського розвитку) враховують наступні показники

варіанти відповідей

показники ВВП, рівень грамотності, доходи громадян

рівень кваліфікації громадян, їх фінансове становище, рівень медичного обслуговування

тривалість життя, рівень грамотності, рівень купівельної спроможності населення

Запитання 4

Сукупність усіх видів діяльності на певній території - це

варіанти відповідей

економічний потенціал

господарство

галузь

підприємництво

Запитання 5

Спеціалізація на виробництві певних товарів та послуг на певній території

варіанти відповідей

національна економіка

територіальний поділ праці

господарство

натуральне виробництво

Запитання 6

Найнижчі показники ІЛР притаманні країнам: (виберіть три)

варіанти відповідей

Афганістан

Люксембург

Ірландія

Чад

Гаїті

Нова Зеландія

Запитання 7

Сукупність всіх видів господарської діяльності та відносин, що складаються в суспільстві у процесі цієї діяльності в межах окремої держави (країни)

варіанти відповідей

 національний дохід

національна економіка 

валовий внутрішній продукт

індекс людського розвитку

Запитання 8

До країн з дуже високим ІЛР належать:

варіанти відповідей

 Лаос, Індія, Молдова

 Норвегія, Австралія, Швейцарія

Нігер, Чад, Малі

 Білорусь, Україна, Китай

Запитання 9

Засоби праці — це 

варіанти відповідей

машини та обладнання

сировина та матеріали

сукупність зайнятих працівників

земля

Запитання 10

Для обчислення індекса розвитку людини не використовують показник..

варіанти відповідей

писемність

форму власності

освіта

довголіття

Запитання 11

Процес створення матеріальних і духовних благ, необхідних для існування і розвитку країни, це:

варіанти відповідей

Виробництво

Послуга

Спеціалізація

Територіальний поділ праці

Запитання 12

Переважний розвиток тих виробництв, для яких на даній території умови є найкращими, а більша частина продукції призначена для обміну, це:

варіанти відповідей

Територіальний поділ праці 

Спеціалізація

Виробництво

Валовий внутрішній продукт 

Запитання 13

Валовий національний продукт (ВНП) - це:

варіанти відповідей

сукупна ринкова вартість річного обсягу кінцевої продукції та послуг, що її одержано усіма національними виробниками, не залежно від того, де вони перебувають: у межах країни чи за кордоном.

комплексний показник, що розраховується для міждержавного порівняння і визначення рівня життя, грамотності, освіченості й довголіття як основних характеристик людського потенціалу досліджуваної території.

сукупна ринкова вартість річного обсягу кінцевої продукції та послуг, що їх вироблено на території країни.

процес спеціалізації країн на виробництві певних видів продукції або наданні певних послуг.

Запитання 14

Статистичний метод економіко-географічних досліджень полягає у:

варіанти відповідей

складанні та аналізі тематичних карт світу, окремих регіонів і країн.

аналізі цифрових даних та побудові на їх основі найрізноманітніших графіків, діаграм, карт для всебічного аналізу сучасного стану й визначення тенденцій розвитку соціально-економічних процесів і явищ.

складанні прогнозів щодо ефективного розміщення нових галузей та підприємств на певній території.

створенні геоінформаційних систем (ГІС), які є сучасним засобом збирання, збереження та аналізу різноманітної інформації про територію.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест