Яка галузь домінувала за рівнем капіталовкладень у народне господарство Української РСР у роки післявоєнної відбудови?
Слова Й. Сталіна:
«М’якотілість! Вас обманюють, спеціально доповідають про таке, щоб вас розжалобити і примусити використати резерви», адресовані першому секретареві ЦК КП(б)У М. Хрущову з приводу повідомлень про значні жертви під час
Якими були особливості процесу післявоєнної відбудови народного господарства УРСР (1945 — початок 1950-х років)? (3 правильні відповіді)
У чому полягала особливість відбудови народного господарства Української РСР після Другої світової війни?
Які події суспільно-політичного життя УРСР відбулися в період повоєнної відбудови (1946 — початок 1950-х рр.)?
Доповніть твердження: " Ждановщина- ідеологічна кампанія в СРСР, розгорнута в повоєнну добу, була спрямована проти
Що було характерним для розвитку сільського господарства УРСР в період перших повоєнних років? (3 варіанти)
Що в УРСР стало одним із наслідків проведення партійно-радянським керівництвом СРСР кампанії, названої «ждановщиною»?
У якому уривку з історичних джерел відображено особливості економічного розвитку УРСР у період післявоєнної відбудови (1945 – початок 1950-х рр.)?
Який із цитованих документів потрібно використовувати, характеризуючи суспільно-політичне життя в Україні в період післявоєнної відбудови (1945 – початок 1950-х рр.)?
Який характер мала кампанія боротьби з «безрідними космополітами», розгорнута в СРСР / УРСР у повоєнні роки?
«Поява шкідливого нарису історії української літератури об’єктивно допомагає найлютішим ворогам українського народу – українсько-німецьким націоналістам. Президія Спілки та її голова т. Рильський не вжили заходів, щоби вчасно перешкодити проникненню в радянську літературу ворожих тенденцій... Журнал “Вітчизна” (ред. Яновський) надає місце статтям і творам, які пройняті буржуазною ідеологією, міщанськими поглядами на життя, аполітичністю...»
Проявом якої політики партійно-радянського керівництва УРСР є наведений уривок документа?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома