Економічний розвиток УРСР у середині 50-х – першої половині 60-х рр. XX століття

Додано: 10 листопада 2020
Предмет: Історія України, 11 клас
Тест виконано: 405 разів
10 запитань
Запитання 1

 Які територіальні зміни УРСР відбулися у зв’язку з відзначенням 300-річчя входження України до складу Російської держави?

варіанти відповідей

 Передача Кримської області до складу республіки.


Утворення Закарпатської області.


Об’єднання Одеської та Ізмаїльської областей.

Перейменування Сталінської області на Донецьку.

Запитання 2

Поява поняття «раднаргоспи» була пов’язана:


варіанти відповідей

зі здійсненням децентралізації управління народним господарством


з укрупненням колгоспів та ліквідацією МТС


з освоєнням цілинних і перелогових земель


із запровадженням держприймання на підприємствах

Запитання 3

Яка зміна в економічному розвитку України в другій половині 1950-х — першій половині 1960-х рр. пов’язана зі створенням раднаргоспів?

варіанти відповідей

 Перехід підприємств на повний госпрозрахунок у межах економічних зон.

Установлення щомісячного авансування та пенсій за віком для колгоспників.

Раціоналізація використання місцевих матеріальних і людських ресурсів.

Ліквідація товарно-грошових відносин і централізованого планування.

Запитання 4

Укажіть період, до якого належить прийняття Закону, уривок з якого наведено.

«...Визнати за необхідне реорганізувати машинно-тракторні станції в ремонтно-технічні станції. Трактори, комбайни та інші сільськогосподарські машини, що належали машинно-тракторним станціям, продавати колгоспам... Колгоспам, які не мають можливості відразу оплатити куплені ними трактори і машини, надавати розстрочку...»

варіанти відповідей

 "Відбудова".

«Відлига».

"Застій".

"Перебудова".

Запитання 5

Які наслідки для соціально-економічного розвитку УРСР в 1954—1964 рр. мав процес, зображений на плакаті?


варіанти відповідей

Скорочення посівних площ зернових культур.


Зростання безробіття серед сільського населення.

Підрив продуктивних сил сільського господарства.

Випередження США у виробництві молока і м’яса.

Запитання 6

Із якою метою партійно-радянське керівництво СРСР і УРСР наприкінці 1950-х — на початку 1960-х рр. розповсюджувало зображений плакат?

варіанти відповідей

Переконати суспільство в необхідності ведення здорового способу життя.

Пропаганди успіхів однієї з кампаній, здійснених у сільському господарстві.

Мобілізувати колгоспників на здійснення відбудови народного господарства.

Продемонструвати суспільству престижність та почесність праці в колгоспі.

Запитання 7

Який плакат пропагує одну з хрущовських надпрограм?

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 8

Установіть послідовність подій.

А Створення системи раднаргоспів

Б Початок освоєння цілинних і перелогових земель

В Політ першої людини в Космос

Г Засудження «культу особи» Й. Сталіна на XX з’їзді КПРС


варіанти відповідей

1Б, 2Г, 3А, 4В

1В, 2А, 3Г, 4Б

1Б, 2Г, 3В, 4А

1А, 2Г, 3Б, 4В

Запитання 9

Які заходи були здійснені радянським керівництвом у сільському господарстві в 1953—1964 рр.?

варіанти відповідей

Створення машинно-тракторних станцій.


Перетворення частини колгоспів на радгоспи.

Освоєння цілинних і перелогових земель, надмірне поширення посівів кукурудзи.


Створення агропромислових комплексів.

Ліквідація «неперспективних» сіл.

Повна ліквідація присадибних господарств колгоспників.

Запровадження програми зі створення потужностей, які б забезпечили збільшення виробництва молока і м’яса під гаслом «Наздогнати і перегнати США"

Запитання 10

Діяльність якого радянського лідера оцінюється в уривку з джерела?

«Одні визволення людей пам’ятають, інші — кукурудзу, треті — житлову політику, четверті — як я, коли з м’ясом стало погано, почали з абстракціоністами боротися. Все було. Але найголовніше — всі ми, весь народ, і ті, хто був там, за проволокою, і ті, хто трясся від страху тут, по цей бік проволоки, всі ми ковтнули інше повітря. Це головне. Це тепер у народу не забрати. Це не пропаде, проросте».

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест