Укажіть складову, що не може бути компонентом біогеоценозу:
Головна роль деструкторів полягає в тому, що вони:
Організми, здатні синтезувати органічні речовини з неорганічних , називають:
Визначте місце рослиноїдних тварин у трофічній структурі екосистеми
Яка послідовність правильно відображає передавання енергії в ланцюгу живлення?
Який організм займає перший трофічний рівень у ланцюгах живлення?
Вкажіть правильну послідовність трофічного ланцюга, який складається із таких організмів 1) яструб; 2) гусениця; 3) синиця; 4) рослина:
Укажіть, до якого трофічного рівня у ланцюгах живлення належать організми-автотрофи
Користуючись правилом екологічної піраміди, визначте, яка маса водоростей потрібна, щоб у морі виріс і міг існувати один дельфін, маса якого 400 кг.
Ланцюг живлення:
водорості - риби - дельфін
Встановіть відповідність між назвами організмів та їх приналежністю до певної екологічної групи
1.продуценти а.пшениця
2. консументи І порядку б. полівка
3. консументи ІІ порядку в. бактерії гниття
4. редуценти г. яструб
Детритні ланцюги живлення починаються з
Згідно правила екологічної піраміди на кожний наступний рівень переходить енергії (у%)
Виберіть ланцюг живлення з запропонованих організмів, який відповідає схемі: продуценти - консументи І порядку - консументи ІІ порядку - редуценти
Які твердження щодо ланцюгів живлення є правильними?
І. Кожна ланка ланцюга живлення займає окремий трофічний рівень.
ІІ. Продуцентами в ланцюгу живлення є рослиноїдні тварини.
Що більша різноманітність ланцюгів живлення, то екосистема буде ...
Правило екологічної піраміди
варіанти відповідей
За джерелом надходження енергії до консументів ланцюги живлення поділяють на
Сукупність ланцюгів живлення в екосистемі утворюють
З даних організмів виберіть продуцентів
Які структкри розрізняють в екосистемах?
Сукупність взаємопов'язаних популяцій організмів, які проживають на одній території та взаємодіють між собою і з умовами середовища життя -
Яку закономірність ілюструє зображена схема
Розгляньте малюнок, на його основі створіть ланцюг живлення:
Розгляньте малюнок, на його основі створіть ланцюг живлення:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома