9 клас. Підсумковий тест за навчальний рік. (Екстернат)

Додано: 27 травня
Предмет: Інформатика, 9 клас
13 запитань
Запитання 1

База даних - це...

варіанти відповідей

сукупність програм для зберігання і обробки великих масивів інформації

інтерфейс, що підтримує наповнення і маніпулювання даними

це сховище даних про деяку предметну область, організоване у вигляді спеціальної структури

певна сукупність інформації

Запитання 2

Тривимірна графіка - це...

варіанти відповідей

розділ комп'ютерної графіки, який присвячено методам створення зображень або відео шляхом моделювання об'ємних об'єктів у тривимірному просторі

процес створення тривимірної моделі об'єкта

зоровий об'ємний прообраз певного об'єкта

описується сукупністю вершин разом із просторовими координатами

Запитання 3

Табличний процесор це -

варіанти відповідей

таблиця надрукована в підручнику

таблиця в презентація PowerPoint

пакет програм, що дозволяє подавати дані у вигляді електронних таблиць

Запитання 4

Оберіть з наведених об'єкти електронних таблиць:

варіанти відповідей

заголовок

смуга прокручування

рядок

стовпець

поле імені

 аркуш

Запитання 5

Укажіть формули для обчислення суми чисел діапазону A3:E3 в середовищі табличного процесора MS Excel.

варіанти відповідей

=SUM(A3:E3)

=A3+B3+C3+D3+E3

=A3:E3

=AVERAGE(A3:E3)

=MAX(A3:E3)

Запитання 6

Відомо що в MS Excel бувають відносні, мішані та абсолютні посилання.

Вкажіть яке з посилань на клітинку A3 є абосолютним?

варіанти відповідей

$A$3

A$3

$A3

A3

Запитання 7

Укажіть формули для обчислення максимального числа з діапазону A3:E3 в середовищі табличного процесора MS Excel.

варіанти відповідей

=SUM(A3:E3)

=MAX(A3:E3)

 =AVERAGE(A3:E3)

=A3:E3

Запитання 8

Дано список а = [1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10]. Чому дорівнює значення виразу:

а[1] + а[3]

варіанти відповідей

6

5

4

11

Запитання 9

Списки позначають спеціальними символами:

варіанти відповідей

a = { }

 a = [ ]

 a = s

 a = 1

Запитання 10

Як називаються програми, що забезпечують взаємодію комп’ютера із зовнішніми пристроями?

варіанти відповідей

Дистрибутиви

Драйвери

Утиліти

Архіви

Запитання 11

Оберіть серед рекомендацій поради щодо захисту від спаму?

варіанти відповідей

Не публікуйте на сайтах та соціальних мережах для загального перегляду свою адресу й номер телефона

Не реагуйте на спам: не переходьте за посиланнями, не відповідайте на повідомлення від невідомих адресатів тощо

Ніколи не користуйтесь електронною поштою

Налаштуйте на електронній пошті спам-фільтри опрацювання поштових надходжень

якщо отримали підозріле повідомлення - напишіть відправнику що не хочете з ним спілкуватися

Запитання 12

Практичне завдання Робота з електронними таблицями

Створіть таблицю за допомогою редактора Microsoft Excel або Google Sheet за зразком та відправте результат на оцінку вчителю

Додайте формулу для розрахунку даних в клітинках, які помічені заленим.

Дані для роботи досупні за посиланням (запитайте файл у вчителя якщо він недоступний)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1PRB8tRVWj6FP68W3wTS7EG65WFUZMjjd/edit?usp=sharing&ouid=111179048408015481897

варіанти відповідей

Виконано

Не виконано

Запитання 13

Практичне завдання Програмування

Створіть програму на мові Python чи Pascal (Lazarus) згідно завдання та відправте результат на оцінку вчителю

Дано масив (список) чисел nums = [12, 104, 27, 19, 110, 74, 39, 29, 231]

Завдання 1. Створіть програму, яка виводить на екран всі елементи списку, кожне число відображається в окремому рядку.

Завдання 2. Доповніть програму так, щоб виводилася сума всіх чисел. "Початкова сума ???"

Завдання 3. Запитайте у користувача число від одного до 100 (загадане число). Замініть у вихідному списку всі числа, які більші ніж загадане число на нуль. "Фінальна сума ???"


Приклад виводу програми подано на зображенні.

Для написання програми скористайтеся Online редакоторами

- Python https://www.online-python.com/

- Pascal (Lazarus) https://www.onlinegdb.com/online_pascal_compiler

варіанти відповідей

Виконано

Не виконано

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест