Екструдування та графічні текстури в Blender

Додано: 2 листопада 2020
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 714 разів
9 запитань
Запитання 1

Щоб перейти в режим редагування, потрібно натиснути клавішу

варіанти відповідей

Shift

Tab

Ctrl

Enter

Запитання 2

Щоб екструдувати грань, потрібно в режимі редагування натиснути клавішу

варіанти відповідей

E

A

I

N

Запитання 3

Щоб екструдувати вершину, потрібно виділити вершину та включити інструмент

варіанти відповідей

Видавити регіон

Видавити область

Видавити ділянку

Запитання 4

Щоб з'явилася нова вершина, потрібно виділити вершину куба та натиснути клавішу ... і порухати мишею

варіанти відповідей

E

I

Z

A

Запитання 5

Після переміщення вершини потрібно

варіанти відповідей

Закріпити зміни

Скасувати зміни

Видалити зміни

Створити зміни

Запитання 6

Вершини, ребра та грані редагують в режимі редагування клавішею

варіанти відповідей

Tab

Shift

Ctrl

Esc

Запитання 7

Зображення, яке "накладається" на поверхню 3D-моделі для створення ефекту певних властивостей матеріалу

варіанти відповідей

Рельєф

Текстура

Властивість

Запитання 8

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

UV-сфера

 Shading

Animation

Запитання 9

Інструмент Екструдування дозволяє змінювати



варіанти відповідей

об'єкти в режимі перегляду для їх подальшого переміщення

об'єкти в режимі редагування за рахунок створення копій вершин, ребер і граней

об'єкти шляхом копіювання певних елементів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест