Екзамен 5

Додано: 6 травня
Предмет:
10 запитань
Запитання 1

При огляді чоловіка, 70 років, виявлені гіпокінезія, олігокінезія, м’язова ригідність, тремор спокою, ахейрокінез. Встановіть діагноз.

варіанти відповідей

Синдром паркінсонізму

Хорея

Атетоз

Гемібалізм

Міоклонія

Запитання 2

Хворий скаржиться на порушення ходи, рівноваги, координації. При огляді атаксія та виконання локомоторних тестів не змінюється при заплющених та відкритих очах. При ураженні, якого відділу ЦНС це може спостерігатися?

варіанти відповідей

Мозочка

Естрапірамідної системи

Зорового бугра

Стовбура головного мозку

Задніх канатиків спинного мозку.


Запитання 3

У хворої при огляді відмічається інтенційний тремор при виконанні координаторних тестів справа, гіпотонія м’язів в правих кінцівках, атаксія в позі Ромберга з відхиленням вправо. Вкажіть локалізацію ураження. 


варіанти відповідей

Мозочок, права півкуля

Мозочок, ліва півкуля

Зоровий бугор справа

Внутрішня капсула, права півкуля мозку. 

 

Середній мозок

Запитання 4

У хворого на тлі ревмоатаки виникли гіперкінези, які характеризуються різними за силою і локалізації скороченнями м'язів, виникають не ритмічно і не стереотипно на тлі зниженого м'язового тонусу і збільшення обсягу пасивних рухів в суглобах. Визначте вид гіперкінезу.

варіанти відповідей

Хорея

Тік

Торсійна дистонія

Тремор

Гемібалізм

Запитання 5

У хворого при огляді відмічається згладженість лобових та носо-губних складок на правій половині обличчя, лагофтальм, симптом Белла справа, симптом «вітрила» справа, гіперакузія на праве вухо. Назвіть черепні нерви, що уражені.

варіанти відповідей

Лицьовий нерв

Трійчастий нерв

Бульбарна група нервів

Додатковий нерва

Присінково-завитковий нерв

Запитання 6

У хворої скарги на подвоєння предметів перед очима. При огляді: мідріаз справа, обмеження руху правого очного яблука догори, назовні, розбіжна косоокість, діплопія, птоз повіки справа. Який черепний нерв ушкоджений? 


варіанти відповідей

Окоруховий

Блоковий

Додатковий

Лицьовий

Трійчастий

Запитання 7

У хворого при огляді спостерігається насильний плач і сміх, позитивні симптоми орального автоматизму, дизартрія, дисфагія. Атрофії та фібрілярних посіпувань м’яза язика немає. Який синдром спостерігається?

варіанти відповідей

Псевдобульбарний

Авеліса

Джексона

Шмідта

Бульбарний

Запитання 8

Хворого, 39 років, госпіталізували до неврологічного відділення у коматозному стані, обличчя гіпермійоване, фебрильна температура тіла, АТ 220/110 мм.рт.ст., правобічна геміплегія. Напередодні родичі вказують, що після фізичного навантаження у хворого раптово підвищився АТ, було блювання, а потім хворий знепритомнів. Вкажіть, який метод додаткового дослідження найдоцільніше використати для підтвердження діагнозу в даному клінічному випадку? 


варіанти відповідей

Компʼютерну томографію

Електроенцефалографію

Магнітно-резонансну томографію; 


Ехоенцефалографію

Рентгенографію черепа

Запитання 9

Хвора, 20 років, захворіла гостро, під час занять у спортивному залі. Відчула різкий «удар» в голову, швидко приєдналися інтенсивний головний біль, нудота, багаторазова блювота, в подальшому приєдналося порушення свідомості. У неврологічному статусі: сомнолентність, сухожильні рефлекси S=D, двосторонній патологічний рефлекс Бабинського, парези в пробі Баре не визначаються. Виражені: ригідність потиличних м'язів, симптоми Керніга з двох сторін, симптом Брудзинського. Поставте попередній діагноз.


варіанти відповідей

Субарахноїдальний крововилив

Паренхіматозний крововилив

Внутрішньомозочковий крововилив. 

 

Запитання 10

У пацієнта 30-ти років з ендоміокардітом раптово розвинувся правобічний геміпарез, переважно в проксимальному відділі руки і дистальному відділі ноги, легка правобічна гемігіпоалгезія. Поставте попередній діагноз.

варіанти відповідей

Кардіоемболічний інсульт в середній мозковій артерії

Кардіоемболічний інсульт в вертебробазилярній системі.

Кардіоемболічний інсульт в передньої мозкової артерії зліва.

Кардіоемболічний інсульт в базиллярній артерії

Кардіоемболічний інсульт в хребетній артерії зліва. 


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест