Екзамен "Загальна психологія"

Додано: 26 травня
Предмет:
23 запитання
Запитання 1

Психічним явищем є:


варіанти відповідей

нервовий імпульс;


рецептор;

інтерес;

серцебиття.

Запитання 2

За класифікацією Б.Г. Ананьєва, комплексний метод дослідження відноситься до групи:

варіанти відповідей

емпіричної;

організаційної;

методів обробки даних;

інтерпретаційних.

Запитання 3

У якій з наведених груп указані лише психічні явища ?

варіанти відповідей

Наполегливість, біль, гордість, пригадування, уважність, інтерес, розуміння, здібності, вміння.

Наполегливість, гордість, інтерес, розуміння, здібності, прагнення, байдужість.

Біль, уміння, здібності, розуміння, рух, шепотіння, впертість, уявлення, думка, наполегливість.

Напруга, апетит, музика, думка, крик, зацікавленість.

Запитання 4

До яких явищ належать відчуття, сприймання, уява, мислення, пам'ять ?

варіанти відповідей

Психічні стани.

Психічні процеси.

Психічні властивості.

Психічні якості.

Запитання 5

Лонгітюдний метод дослідження (За Б.Г.Ананьєвим) відноситься до:

варіанти відповідей

Організаційного;

Емпіричного;

Кількісна і якісна обробка результатів.

Тестів.

Запитання 6

Асоціаціями  називаються :

варіанти відповідей

елементарні зв’язки уявлень і понять між собою, завдяки яким одне з’явлене уявлення або поняття викликає інші.


це утворення нового судження із декількох суджень. Умовивід, який знімає невизначеність і дає відповідь на запитання, усвідомлюється як розуміння.


це задоволення пізнавальної потреби, відповіді на питання, що виникають на зв’язки між предметами та явищами

виокремлення на підставі порівняння головного, за­гального, особливого або часткового, що є характерним для певного явища, предмета, об’єкта.


Запитання 7

В чому полягає сутність аутистичного мислення?

варіанти відповідей

пов’язане з реалізацією власних бажань та намірів.

нездатність ставити себе на місце інших.


це вид мислення, яке забезпечує рішення задачі, спираючись на відтворення вже відомих людині способів.

притаманні усвідомленість та самовдосконалення.


Запитання 8

Розкрийте сутність операції мислення "синтез", це:

варіанти відповідей

це мислений розподіл предмета чи явища на складові компоненти, ознаки, властивості.


навпаки мислене поєднання в єдине ціле окремих частин, ознак, властивостей предметів, явищ або понять.

виокремлення на підставі порівняння головного, за­гального, особливого або часткового, що є характерним для певного явища, предмета, об’єкта.


перехід від загального до часткового, реальний зв’язок теорії з практикою.


Запитання 9

Розкрийте поняття "пристрасті", це:

варіанти відповідей

сильні, глибокі, тривалі і стійкі переживання з яскраво вираженою спрямованістю на досягнення мети.


це переживання великої сили, з коротким періодом протікання.

це слабко виражені емоційні переживання, що відрізняються значною тривалістю і слабким усвідомленням причин і чинників, що їх викликають.


це переживання людиною свого відношення до всього того, що вона пізнає і робить, до того, що її оточує.


Запитання 10

Відображення окремих властивостй предметів і явищ матеріального світу представляє:

варіанти відповідей

відчуття;

сприйняття;

пам'ять;

уява.

Запитання 11

Онтогенетичний розвиток людини можна охарактеризувати наступною послідовністю понять:


варіанти відповідей

індивід, особистість, суб'єкт діяльності, індивідуальність;


особистість, індивід, суб'єкт діяльності, індивідуальність;

індивід, суб'єкт діяльності, особистість, індивідуальність

індивідуальність, індивід, суб'єкт діяльності, особистість

Запитання 12

Людина як типовий носій людської активності – це:


варіанти відповідей

суб'єкт діяльності;

індивідуальність;

особистість;

індивід.

Запитання 13

Людину як індивіда характеризує:

варіанти відповідей

креативність;

індивідуальний стиль діяльності;

середній зріст;

мотиваційна направленість.

Запитання 14

Вищий етап онтогенетичного розвитку людини у суспільстві – це:


варіанти відповідей

індивідуальність;

особистість;

суб'єкт діяльності;

індивід.

Запитання 15

Принцип, що вимагає розглядати психічні явища у постійній зміні, русі, називається принципом:


варіанти відповідей

детермінізму;

розвитку;

переходу від кількісних змін до якісних;


об'єктивності.

Запитання 16

Тривале і систематичне спостереження, вивчення тих самих людей. Що дозволяє аналізувати психічний розвиток на різних етапах життєвого шляху і на основі цього робити певні висновки, прийнято називати дослідженням:


варіанти відповідей

пілотажним;

лонгітюдним;

комплексним;

порівняльним.

Запитання 17

Що не є властивістю темпераменту.


варіанти відповідей

низька працездатність;

малорухливість;

замкнутість;

інтерність.

Запитання 18

Автором теорії поетапного формування розумових дій є:


варіанти відповідей

Л.С. Виготський;

П.Я. Гальперин;

З.Фрейд;

А.В. Запорожець.

Запитання 19

Пропріоцептивна група відчуттів – це


варіанти відповідей

відчуття, які поєднують сигнали, що доходять до нас із внутрішнього середовища організму;


відчуття, які забезпечують отримання сигналів із зовнішнього світу та створюють основу для нашої свідомої поведінки;


відчуття, які передають інформацію про положення тіла у просторі та про положення опорно-рухового апарату, забезпечують регуляцію наших рухів.


Запитання 20

Явище, що полягає в тому, що який-небудь подразник, діючи на відповідний орган почуттів, мимоволі суб'єкта викликає не тільки відчуття, специфічне для даного органу почуттів, але одночасно ще й додаткове відчуття чи уявлення, характерне для іншого органу почуттів:


варіанти відповідей

синестезія;

апперцепція;

сенсибілізація;

ейдетизм

Запитання 21

Що не є рисою характеру?


варіанти відповідей

працьовитість;

почуття обов'язку;

неврівноваженість;


відповідальність.

Запитання 22

Увага - це:

варіанти відповідей

процес відтворення минулих образів;


процес збереження інформації;


спрямованість та зосередженість свідомості, що передбачають підвищення рівня сенсорної, інтелектуальної чи рухової активності індивіда


психічний процес відображення предметів чи явищ, які на даний момент не сприймаються, але відтворюються на основі нашого попереднього досвіду.


Запитання 23

Що з нижче переліченого не є пізнавальним психічним процесом?

варіанти відповідей

інтерес;

відчуття;

мислення;

пам'ять.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест