Електронне листування (повторення теми)

Додано: 3 травня 2020
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 243 рази
22 запитання
Запитання 1

У поштовій скриньці автоматично створюються папка СПАМ. Для чого? 

варіанти відповідей

для зберігання листів, одержаних власником поштової скриньки

для тимчасового зберігання листів, які поштова служба або користувач вважають рекламними або випадковими

для тимчасового зберігання видалених листів

для зберігання копій листів, відправлених адресатам

для зберігання незавершених листів, які користувач планує

дописати та відправити адресатам пізніше

Запитання 2

Небажане повідомлення з рекламною або іншою інформацією називається

варіанти відповідей

смайл

протокол

спам

аккаунт

Запитання 3

Тема - це поле, розміщене у заголовку листа єлектронної пошти.....

варіанти відповідей

для введення адреси електронної поштискринька відправника листа

для введення адреси електронної поштискринька одержувача листа

що коротко пояснює зміст листа

що пояснює, до якої папки для зберігання листів потрапить лист

Запитання 4

Серед правил етикету електронного листування є такі:

варіанти відповідей

намагайтеся не припускатися граматичних помилок в електронних листах

зазначайте тему свого листа

пишіть весь текст великими літерами

включайте до повідомлення цитати з листа, на який відповідаєте, якщо ви посилаєтеся на деякі слова співрозмовника

не додавайте без потреби вкладення до листа

будьте коректними та взаємоввічливими.

Запитання 5

Серед правил безпечного електронного листування є такі:

варіанти відповідей

усі файли, що переслані в електронних листах, зберігайте лише на флеш-носіях

ніколи не наводьте в листах приватні дані про себе та свою родину, якщо особисто не знайомі з адресатом

ніколи не погоджуйтесь на особисту зустріч з особами, які знайомі вам тільки з електронного листування

не повідомляйте пароль від електронної поштової скриньки стороннім особам

не відповідайте на листи від знайомих, поки не з'ясуєте по телефону, що лист надійшов саме від них

Запитання 6

Ознакою листа в електронній поштовій скриньці, до якого вкладено файл, є наявність у заголовку листа значка:

варіанти відповідей
Запитання 7

Неформальний кодекс поведінки, за яким певним чином регулюється спілкування користувачів в Інтернеті між собою 

варіанти відповідей

смайлик

спам

етикет

Запитання 8

Відкривайте прикріплені файли, отримані в листах від невідомих осіб

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 9

Не зазначай свою електронну адресу на сумнівних сайтах

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 10

Чи можна одночасно надіслати одного електронного листа на адреси кількох електронних поштових скриньок?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 11

Назвіть правила безпеки, які порушено в листі-відповіді з таким змістом:

Добрий день, невідомий друже! До мене випадково потрапив твій лист з розповіддю про можливість поїздки на відпочинок до моря. Мене звуть Іванов Сергій. Я живу в Харкові, навчаюся в 7-му класі школи № 1024, мені 13 років. Гроші для оплати я знайду - мій батько працює начальником відділення банку «Новобанк», у нього висока зарплатня. Готовий зустрітися з тобою особисто та обговорити деталі поїздки. До зустрічі!

варіанти відповідей

Мене звуть Іванов Сергій. Я живу в Харкові, навчаюся в 7-му

класі школи № 1024, мені 13 років

Гроші для оплати я знайду - мій батько працює начальником відділення банку «Новобанк», у нього висока зарплатня.

Готовий зустрітися з тобою особисто та обговорити деталі поїздки. 

Добрий день, невідомий друже! 

До зустрічі!

Я дуже хочу поїхати на море.

Запитання 12

Для зберігання контактів - даних про осіб, з якими листується користувач: імен, адрес електронної пошти, додаткових особистих даних адресатів, призначена: 

варіанти відповідей

адресна книга 

електронна пошта

акаунт 

Запитання 13

Дані про осіб, з якими листується користувач: імена, адрес електронної пошти, додаткові особисті дані адресатів, 

це - ..... 

варіанти відповідей

контакти 

акаунти 

логіни

паролі

адресна книга

Запитання 14

Група контактів в адресній книзі, що призначена для швидкої підготовки листів однакового змісту для групи адресатів, - це:

варіанти відповідей

електронний каталог

адресна книга

поштовий список

список розсилання

поштова група

Запитання 15

З яких частин складається лист?

варіанти відповідей

заголовок

основна частина

текст листа

приєднані файли

Запитання 16

Заголовок листа містить такі поля:

варіанти відповідей

повідомлення

копія

кому

прихована копія

чернетка

тема

від кого

Запитання 17

На якому сервері розміщена поштова скринька з адресою: fed@polynet.lviv.ua

варіанти відповідей

polynet.lviv.ua

polinet.lviv.ua

lviv.ua

polynet.lviv

Запитання 18

Який символ розділяє ім'я поштової скриньки користувача та ім'я поштового сервера?

варіанти відповідей

$

#

@

&

Запитання 19

Назвіть основні переваги електронного листування

варіанти відповідей

адреси можна зберігати в книзі

неможливість пересилання оригіналів повідомлень

офіційних документів з підписом і печаткою

можливі проблеми з пересиланням та отриманням великих за обсягом повідомлень

висока швидкість передавання

перехоплення поштового повідомлення

читати листи можна в зручний для себе час

Запитання 20

Оберіть записи, які можуть бути адресою електронної пошти.

варіанти відповідей

ivanov12345@meta.ua

kiRIL@i.ua

maria_pretty@gmail.com

Serg  Petrenko@gmail.com

petro_oliynik@укр.нет

Запитання 21

Поштовий сервер — це 

варіанти відповідей

комп'ютер для роботи з електронною поштою.

комп’ютер і відповідне програмне забезпечення, за допомогою якого підтримується робота електронної пошти.

спеціальна програма для роботи з поштою.

Запитання 22

Електронна адреса <ім’я_поштової_скриньки_користувача>@< ім’я_поштового_сервера> складається з

варіанти відповідей

3 частин

2 частин

1 частини

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест