Електронні та друковані портфоліо. Веб-дизайн.

Додано: 20 квітня 2022
Предмет:
Тест виконано: 2 рази
9 запитань
Запитання 1

Популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників це…

варіанти відповідей

реклама

засоби реклами

фірмовий стиль


інфографіка


Запитання 2

Інформаційні прийоми і матеріальні носії, котрі слугують для подання рекламної інформації та забезпечують необхідний ефект від рекламного впливу це…

варіанти відповідей

фірмовий стиль


засоби реклами

інфографіка


реклама

Запитання 3

Набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення це…

варіанти відповідей

засоби реклами


реклама

фірмовий стиль

інфографіка

Запитання 4

Графічне візуальне подання інформації, даних або знань, призначених для швидкого та чіткого відображення комплексної інформації це…

варіанти відповідей

засоби реклами


реклама

фірмовий стиль

інфографіка

Запитання 5

Являє собою зареєстровані у встановленому порядку образотворчі, словесні, об'ємні, звукові позначення чи їхні комбінації, що використовуються власником для ідентифікації своїх товарів це…

варіанти відповідей

товарний знак

логотип (фірмовий шрифтовий напис)

фірмовий колір

слоган (фірмове гасло)


фірмовий блок


корпоративний герой (КГ)

Запитання 6

Оригінальний напис скороченого найменування фірми, товарної групи, виробленою даною фірмою, чи одного конкретного товару, що випускається нею це…

варіанти відповідей

товарний знак


фірмовий колір


фірмовий колір

слоган (фірмове гасло)

логотип (фірмовий шрифтовий напис)


Запитання 7

Являє собою традиційне, часто уживане сполучення декількох елементів фірмового стилю. Найчастіше - це образотворчий ТЗ (товарна емблема) і логотип, наприклад, - фірми "Адідас".

варіанти відповідей

товарний знак


фірмовий колір


фірмовий блок

слоган (фірмове гасло)

логотип (фірмовий шрифтовий напис)


Запитання 8

Являє собою постійно використовуваний фірмовий оригінальний девіз це…

варіанти відповідей

товарний знак


фірмовий колір


фірмовий блок

слоган (фірмове гасло)

логотип (фірмовий шрифтовий напис)


Запитання 9

Важлива частина сформованого іміджу фірми. Комунікатор як би персоніфікує сам себе, розробляючи постійний, стійкий образ свого представника, посередника у комунікаціях з цільовою аудиторією 

варіанти відповідей

корпоративний герой (КГ)


слоган (фірмове гасло)


фірмовий блок

логотип (фірмовий шрифтовий напис)


товарний знак


фірмовий колір

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест