Забезпечення конфіденційності електронних документів. Електронний офіс.

10(11) Документообіг

Додано: 8 травня 2022
Предмет: Інформатика, 10 клас
Копія з тесту: Електронний офіс 10-Б
Тест виконано: 271 раз
22 запитання
Запитання 1

При зберіганні електронних документів обов'язкове додержання таких вимог

варіанти відповідей

має бути забезпечена можливість відновлення електронного документа у тому форматі, в якому він був створений, відправлений або одержаний

у разі наявності повинна зберігатися інформація, яка дає змогу встановити походження та призначення електронного документа, а також дату і час його відправлення чи одержання

інформація, що міститься в електронних документах, повинна бути доступною для її подальшого використання

у порядку, визначеному законодавством

Запитання 2

Система всебічного використання в управлінській діяльності засобів обчислювальної техніки і телекомунікацій

варіанти відповідей

електронний офіс

сучасний офіс

цифровий офіс

SMART- система

Запитання 3

Ключ, що використовується під час сеансу обміну повідомленнями для захисту каналу зв'язку

варіанти відповідей

особистий ключ

сеансовий ключ

транспортний ключ

відкритий ключ

Запитання 4

Строк зберігання електронних документів на електронних носіях інформації повинен бути не меншим

варіанти відповідей

10 років

від строку, встановленого законодавством для відповідних документів на папері

1 рік

5 років

Запитання 5

Етапи розвитку концепції електронного офісу

варіанти відповідей

SMART засоби

електронні засоби опрацювання текстів

електронні архіви і сховища даних

ІКТ-технології

регіональні і глобальні комп’ютерні мережі

Запитання 6

Документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа

варіанти відповідей

електронний підпис

електронний документ

цифровий документ

оригінал документа

Запитання 7

Практичне втілення концепції електронного офісу - це трудомісткий, багатоетапний процес, який умовно можна розділити на

варіанти відповідей

2 стадії

3 стадії

5 стадій

7 стадій

Запитання 8

При зберіганні електронних документів обов'язкове додержання таких вимог

варіанти відповідей

при копіюванні електронного документа з електронного носія інформації обов'язково здійснюється перевірка цілісності даних на цьому носії

інформація, що міститься в електронних документах, повинна бути доступною для її подальшого використання

має зберігатися інформація, яка дає змогу встановити походження та призначення електронного документа, а також дату і час його відправлення чи одержання

має бути забезпечена можливість відновлення електронного документа у тому форматі, в якому він був створений, відправлений або одержаний

Запитання 9

Сертифікат ключа містить такі обов'язкові дані

варіанти відповідей

унікальний реєстраційний номер сертифіката ключа


відкритий ключ

зазначення, що сертифікат виданий в Україні

інформацію про обмеження використання підпису

дату і час початку та закінчення строку чинності сертифіката

Запитання 10

Які основні функції організації та управління діяльності підприємства покладають на електронний офіс

варіанти відповідей

реалізація можливості ефективно підтримувати і розвивати зв’язки з партнерами, успішно пристосовуватись до швидкозмінюваної економічної ситуації;

включення фірми до інформаційних структур ринкової економіки країни та світу, доступ до комерційних баз даних, проведення електронного маркетингу, рекламних та інформаційних заходів;

координація діяльності всередині і зовні організації;

допомога у виробленні і прийнятті ефективних рішень;

виключення затримок і помилок при опрацюванні інформації, документів.

Запитання 11

Скільки стадій розвитку пройшов електронний офіс

варіанти відповідей

2

5

3

Запитання 12

На сучасному етапі розвитку інформаційних технологій до структури системи автоматизації документообігу електронного офісу традиційно включають наступні підсистеми

варіанти відповідей

технології обробки зображень документів (Imaging System);

системи оптичного розпізнання символів (Optical Character Recognition System, OCR);

системи керування документами, СКД (Document Management System, DMS);

повнотекстові бази даних (Full-Text System);

системи автоматизації ділових процедур, АДП (Workflow System);

програмне забезпечення для робочих груп (Groupware),

елементи та зв'язки між ними.

Запитання 13

Що таке електронний офіс?

варіанти відповідей

Система банківської системи.

Система всебічного використання в управлінській діяльності засобів обчислювальної техніки і телекомунікацій.

Система опрацювання компютерних технологій.

Запитання 14

Стадії розвитку електронних офісів


варіанти відповідей

розвитку електронних офісів пов’язаний з широким застосуванням персональних комп’ютерів 

юридичне оформлення документознавства як наукової спеціальності

орієнтація на автоматизацію рутинних, часто повторюваних операцій, яка здійснювалась секретарями або технічним персоналом організації

розвитку електронних офісів окремі пристрої об’єднувалися за допомогою внутрішніх ліній в єдину мережу, що дозволяло виконувати ряд додаткових функцій, таких, як автоматизований зв’язок між різними робочими місцями, сумісна робота над документами, автоматизований контроль за виконанням документів 


Запитання 15

Основні функції електронного офісу:


варіанти відповідей

створення документа

координація діяльності всередині і зовні організації

немає правильної відповіді

виключення затримок і помилок при опрацюванні інформації, документів


Запитання 16

Практичне втілення концепції електронного офісу можна розділити на дві стадії

варіанти відповідей

електронізація

організація

демонстрація

розпізнавання

Запитання 17

Система всебічного використання в управлінській діяльності засобів обчислювальної техніки і телекомунікацій називається


варіанти відповідей

електронний документообіг

електронний офіс

електронна пошта

Запитання 18

Позначте обов'язкові вимоги до зберігання електронних документів

варіанти відповідей

інформація, що міститься в електронних документах, повинна бути доступною для її подальшого використання;

має бути забезпечена можливість відновлення електронного документа

у разі наявності повинна зберігатися інформація, яка дає змогу встановити походження та призначення електронного документа

інформація, що міститься в електронних документах, повинна бути закодована з метою шифрування даних

Запитання 19

Позначте всі етапи розвитку концепції електронного офісу

варіанти відповідей

електронні засоби опрацювання текстів

локальні комп’ютерні мережі і автоматизація робіт з документаційного забезпечення управління

розвиток телекомунікаційних систем і автоматизовані робочі місця персоналу офісу

електронні архіви і сховища даних

регіональні і глобальні комп’ютерні мережі

інформатизація офісного устаткування

запезбечення офісною технікою

Запитання 20

Чи згодні ви з твердженням: створення електронних архівів і сховища даних - основна функція елеткронного офісу?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 21

Для якої стадії розвитку елетронного офісу є характерною орієнтація на автоматизацію рутинних, часто повторюваних операцій?

варіанти відповідей

перша

друга

третя

Запитання 22

Чи згодні ви з твердженням: Строк зберігання електронних документів на електронних носіях інформації повинен бути не більшим від строку, встановленого законодавством для відповідних документів на папері?

варіанти відповідей

так

ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест