Використання тваринами знарядь праці. Елементарна розумова діяльність тварин.

Додано: 9 квітня 2020
Предмет: Біологія, 7 клас
Тест виконано: 1110 разів
12 запитань
Запитання 1

Надати одну відповідь.

Найхарактернішою особливістю проявів елементарної розумової діяльності тварин є:

варіанти відповідей

копіювання молодою особиною поведінки дорослих

 встановлення зв’язків між предметами та явищами зовнішнього світу

раптове розуміння знаходження розв'язку якоїсь ситуації

встановлення зв’язків між предметами та явищами зовнішнього світу й

 використання нових зв’язків у нових ситуаціях

Запитання 2

Надати декілька відповідей.

Ознаками елементарної розумової поведінки тварин є:

варіанти відповідей

здатність передбачати хід події

використання готових або виготовлення ними знарядь праці

зовнішній сигнал, який запускає інстинктивні поведінкові реакції

харчовий інстинкт

Запитання 3

Надати декілька відповідей.

Ознакою елементарної розумової діяльності є здатність до:

варіанти відповідей

пошукової стадії поведінкового акту з пошуку їжі

спілкування за допомогою змістовних сигналів

проявів інстинктів ієрархії в групі, міграцій та перельотів

правильного передбачення ходу якої-небудь події.

використання готових або виготовлених знарядь праці

Запитання 4

Надати декілька відповідей.

Прикладами здатності спілкування тварин за допомогою змістовних сигналів є

варіанти відповідей

спілкування дельфінів між собою

розуміння мови жестів шимпанзе у неволі

імпритинг (закарбування) - фіксація в пам'яті тварин окремих ознак вперше побачених рухомих об'єктів після народження

осяння (інсайт) - раптове розуміння знаходження розв'язку певної ситуації

Запитання 5

Надати декілька відповідей.

Дослідження розумової діяльності тварин проводять вчені:

варіанти відповідей

етологи

фізіологи

психологи

зоопсихологи

Запитання 6

Надати декілька відповідей.

Дослідженнями встановлено, що найкращих результатів щодо розв'язання задач, які потребують елементарної розумової діяльності, досягають:

варіанти відповідей

шимпанзе, дельфіни, бурі ведмеді

вовки, лисиці червоні, собаки, воронові птахи

черепахи, ящірки зелені

слони, восьминоги, орангутани

Запитання 7

Надати одну відповідь.

Значення елементарної розумової діяльності в житті тварин:

варіанти відповідей

виживання у природі після народження

використання зв'язків між предметами та явищами середовища існування у новій ситуації для побудови пристосувального поведінкового акту

формування набутих поведінкових реакцій

забезпечення прояв змін у поведінці у відповідь на зміни умов існування

Запитання 8

Надати одну відповідь.

  Калан каліфорнійський, піднявшись на поверхню із здобутою їжею (молюсками, морськими зірками, морськими їжаками), перевертається на спину, виймає з під правої передньої лапи камінь, розташовує його на грудях і вдаряє об нього здобуту жертву. Який характер має описаний прояв поведінки?

  

варіанти відповідей

розумова діяльність


научіння

інстинкт

умовний рефлекс

Запитання 9

 Надати одну відповідь.

 Який вид научіння спостерігається у випадку, коли шпаки перестають боятися нерухливого опудала, яке господарі вивісили на черешні для збереження врожаю?

варіанти відповідей

звикання

наслідування

закарбування

осяяння

Запитання 10

Надати одну відповідь.

  Восьминоги здатні облаштовувати житло. Зверху свій «будинок» вони прикривають камінцями, а спереду будують бар`єрну стінку з черепашок, камінців, краб`ячих панцирів. Яка діяльність є визначальною у таких проявах поведінки?

варіанти відповідей

інстинктивна

умовнорефлекторна

розумова

научіння

Запитання 11

Надати декілька відповідей.

   Які з ознак є прикладом розумової діяльності шимпанзе?

варіанти відповідей

інстиктивне здійснення дій

використання знарядь праці

спілкування за допомогою змістових сигналів

передбачення якої-небудь події

Запитання 12

Надати одну відповідь.

 Визначити тип поведінки тварини за уривком із оповідання Сетона -Томсона «Королівська аналостанка»: « Щаслива випадковість одного разу наштовхнула нашу кішку на бідон зі зламаною кришкою. Це навчило її піднімати і неушкоджені кришки і наїдатися досхочу. Відкривати пляшку, вона, звісно, не могла, але їй вистачало й бідонів з погано закритою кришкою».

варіанти відповідей

научіння

елементарна розумова діяльність

наслідування

закарбування

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест