ЕОТП Модуль

Додано: 9 листопада 2020
Предмет:
Тест виконано: 42 рази
18 запитань
Запитання 1

Що відноситься до економіки туристичної діяльності

варіанти відповідей

ефективне використання наявної і створення нової матеріально-технічної та ресурсної бази туризму

кооперування засобів туристичної діяльності

сприяння зайнятості населення та задоволення його різноманітних потреб

створення та надання туристичних послуг в обсягах і в терміни, обумовлені договором на організацію подорожей

ефективне використання наявної і створення нової матеріально-технічної та ресурсної бази туризму

Все вищезазначене

Запитання 2

Фактори розвитку туризму діляться на

варіанти відповідей

первинні та вторинні

позитивні та негативні

міжнародні та внутрішні

міждержавні та державні

Запитання 3

Економічною передумовою існування підприємництва є

варіанти відповідей

приватна власність на засоби виробництва

стабільність державної економічної й соціальної політики

пільговий податковий режим для соціальних видів туризму

розвинута інфраструктура підтримки підприємництва

гнучкий ринковий механізм участі туризму в глобалізаційних процесах і в інтеграції України в європейські та світові економічні структури

близькість рівнів економічного розвитку і ступеня ринкової зрілості країн, що інтегруються

географічна близькість країн що інтегруються

спільність економічних та інших проблем, що стоять перед країнами в сферах розвитку, фінансування, регулювання економіки, політичного співробітництва

Запитання 4

Згідно з українським законодавством, розмір фінансо­вого забезпечення діяльності турагента становить: 


варіанти відповідей

1000 євро

10000 евро


2000 євро

20000 євро

Запитання 5

Згідно з українським законодавством, юридичною особою-СПД не може бути:


варіанти відповідей

туроператор

екскурсовод   


турагент

власник транспортних засобів

Запитання 6

Згідно з українським законодавством, розмір фінансо­вого забезпечення діяльності туроператора міжнародного туризму ста­новить:


варіанти відповідей

1000 евро          

10000 евро

2000 евро  

20000 евро

Запитання 7

Вибрати неправильне твердження:


варіанти відповідей

розмір фінансової гарантії туроператора залежить від виду його діяльності

турагент має право надавати послуги з оформлення документів для виїзду за межі України

туроператор може мати частку в статутних фондах інших україн­ських туроператорів

наявність ліцензії на провадження туристичної діяльності обов'язкова тільки для туроператорів.

Запитання 8

Згідно з українським законодавством, як юридична особа обов'язково повинен зареєструватися:


варіанти відповідей

туроператор

власник транспортного засобу

турагент

СПД, який надає екскурсійні послуги

Запитання 9

Коли слід використовувати стратегію стабілізації

варіанти відповідей

в умовах коливання прибутковості підприємства від збитковості до рентабельності і навпаки

знаходження в кризовому стані через збитковість

щоб домогтися позитивних зрушень в реалізації турпродукту та розширенні ринків збуту з орієнтацією на швидке пожвавлення діяльності

Запитання 10

Стратегічне планування характеризується такими методологічними особливостями


варіанти відповідей

адаптивністю планів

суб'єктивним характером підходу до умов невизначеності й ризику

спрямованістю на перспективи розвитку підприємства

широким залученням обґрунтованої стратегічної бази даних про розвиток туризму в країні та світі

ріст складності структури теоретичного та практичного знання, необхідність їх перевірки, обґрунтування, дослідження для подальшої пізнавальної діяльності (потрібні способи перевірки)

зростаюча роль у природничих науках абстрагування, створення ідеальних і знакових моделей, що призводить до складного переплетення опису властивостей матеріальних об’єктів, які вивчаються з абстрактними конструкціями даних об’єктів

зростання спряженості результатів експерименту матеріального, предметного з висновками та засобами уявного експерименту


Запитання 11

За рівнем насичення туристичний ринок може бути



варіанти відповідей

ринком продавця

монопольним ринком

олігопольним ринком

ринком покупця

Запитання 12

При маркетинговому підході використовується ______ (скільки?) основних концепцій.

варіанти відповідей

4

7

6

5

Запитання 13

CVP-аналіз - це

варіанти відповідей

аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації

аналіз співвідношення витрат, обсягу випуску й прибутку

збір інформації про діяльність підприємства, вивчення її по декількох основних напрямах (товар, ціна, покупці, просування) і використання отриманих результатів для вибору напрямів розвитку бізнесу в цілому і його окремих складових

аналіз для визначення, як зовнішні сили впливають на бізнес

Запитання 14

Точка беззбитковості -це

варіанти відповідей

це вся маса призна­чених для продажу туристичних послуг і товарів, скомплектованих у тури

це відношення питомої маржинального прибутку до продажної ціни

це та кількість випущеної (реалізованої) продукції, при якій виторг дорівнює всім витратам

Запитання 15

15. Ціна «нетто» =


варіанти відповідей

Прямі змінні витрати (вартість окремих послуг: розміщення, харчування, перевезення, екскурсії, страхування, оформлення віз) + Непрямі податки на окремі види послуг ( акцизи, місцеві збори).

Виробнича собівартість тура + Маржинальный дохід + ПДВ із доходу від реалізації тура.

Ціна «нетто» + Поточні витрати на розробку й реалізацію продукту ( зарплата персоналу, амортизація устаткування, утримування приміщень, витрати на рекламу, маркетитинг, відрядження тощо).

Поточні витрати на розробку й реалізацію продукту + Прибуток турпідприємства з урахуванням податкових платежів + Комісійна винагорода турагентам ( 5-10 %) + Сезонні й комерційні знижки

Запитання 16

Маржинальний дохід =


варіанти відповідей

Прямі змінні витрати (вартість окремих послуг: розміщення, харчування, перевезення, екскурсії, страхування, оформлення віз) + Непрямі податки на окремі види послуг ( акцизи, місцеві збори).

Виробнича собівартість тура + Маржинальный дохід + ПДВ із доходу від реалізації тура.

Ціна «нетто» + Поточні витрати на розробку й реалізацію продукту ( зарплата персоналу, амортизація устаткування, утримування приміщень, витрати на рекламу, маркетитинг, відрядження тощо).

Поточні витрати на розробку й реалізацію продукту + Прибуток турпідприємства з урахуванням податкових платежів + Комісійна винагорода турагентам ( 5-10 %) + Сезонні й комерційні знижки= Ціна «брутто»-ціна «нетто».

Запитання 17

Рівень прибутку розробленого турпродукту =



варіанти відповідей

Сума авансованого капіталу, пов'язана з державною реєстрацією фірми, викупом ліцензії й формуванням статутного капіталу/Чистий прибуток турфірми за рік

Чистий прибуток турфірми за рік/ Сума авансованого капіталу, пов'язана з державною реєстрацією фірми, викупом ліцензії й формуванням статутного капіталу

Валовий прибуток/ Маржинальний доход

Ціна «нетто» + Поточні витрати на розробку й реалізацію продукту ( зарплата персоналу, амортизація устаткування, утримування приміщень, витрати на рекламу, маркетитинг, відрядження тощо).

Запитання 18

Строк окупності авансованого (вкладеного) капіталу =


варіанти відповідей

Сума авансованого капіталу, пов'язана з державною реєстрацією фірми, викупом ліцензії й формуванням статутного капіталу/Чистий прибуток турфірми за рік

Чистий прибуток турфірми за рік/ Сума авансованого капіталу, пов'язана з державною реєстрацією фірми, викупом ліцензії й формуванням статутного капіталу

Прямі змінні витрати (вартість окремих послуг: розміщення, харчування, перевезення, екскурсії, страхування, оформлення віз) + Непрямі податки на окремі види послуг ( акцизи, місцеві збори).

Ціна «нетто» + Поточні витрати на розробку й реалізацію продукту ( зарплата персоналу, амортизація устаткування, утримування приміщень, витрати на рекламу, маркетитинг, відрядження тощо).

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест