Ернест Хемінгуей "Старий і море"

Додано: 7 квітня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
Тест виконано: 154 рази
24 запитання
Запитання 1

Національність Хемінгуея:

варіанти відповідей

француз;

американець;

німець;

росіянин.

Запитання 2

Який твір приніс митцеві славу:

варіанти відповідей

"Прощавай, зброє";

"По кому подзвін";

"Фієста. І сонце сходить";

"Старий і море".

Запитання 3

Одна з провідних тем у творчості Хемінгуея:

варіанти відповідей

тема природи;

тема стосунків у родині;

тема війни.

Запитання 4

Жанр твору "Старий і море":

варіанти відповідей

повість;

роман;

притча;

повість - притча.

Запитання 5

Твір "Старий і море" має два рівні:

варіанти відповідей

буденний;

символічний;

філософський;

аморальний.

Запитання 6

Мета життя Сантьяго:

варіанти відповідей

здобути славу;

здобути багатство;

спокійно існувати в гармонії з природою;

спокійно існувати в гармонії з людьми.

Запитання 7

Чому хлопчик Манолін так поважав старого:

варіанти відповідей

він йому дозволяв все робити;

навчив його рибалити;

завжди пригощав хлопця солодощами;

хотів зробити хлопця своїм помічником.

Запитання 8

На що Сантьяго більше покладався під час полювання на рибину:

варіанти відповідей

на силу;

на досвід.

Запитання 9

В зовнішності Сантьяго "...були очі людини, яка ":

варіанти відповідей

ніколи не здається;

вперто йде до своєї мети;

ніщо не боїться.

Запитання 10

"Старий швидко засинає і йому сняться":

варіанти відповідей

Бразилія, карнавали;

Африка, леви;

Іспанія, бейсбол;

Запитання 11

Яке порівняння весь час використовує Сантьяго:

варіанти відповідей

він порівнює море з жінкою;

він порівняє море з левами;

він порівнює море з стихією.

Запитання 12

"Але у нього з їжі є тільки сирий тунець, який він і їсть, попередньо розробивши, шкодуючи про те, що не взяв з собою ":

варіанти відповідей

сіль і лимон;

сіль і хліб;

лимон і цукор;

сіль і воду.

Запитання 13

Коли ж стає особливо тяжко, він (Сантьяго):

варіанти відповідей

читає молитви Богу і Богородиці;

посміхається всьому наперекір;

згадує своє дитинство.

Запитання 14

З чого Сантьяго зробив зброю для інших акул:

варіанти відповідей

з ножа й вудки;

з ножа й гарпуна;

з ножа й весла;

Запитання 15

"Він плив у темряві додому і думав про те, що непогано бло б де-небудь купити ...": 

варіанти відповідей

удачі;

їжі;

газет;

води.

Запитання 16

Скільки днів головний герой знаходився в морі:

варіанти відповідей

2;

3;

4;

5.

Запитання 17

Символом чого є акули у творі:

варіанти відповідей

суспільства, яке критикує успішну людину й заздрить їй;

зла, що глибоко сидить в людині;

труднощів на шляху до перемоги;

заздрощів до інших успішних людей.

Запитання 18

Скільки днів старий рибалка Сантьяго безуспішно виходить у море на риболовлю :

варіанти відповідей

24;

48;

40;

84.

Запитання 19

Кульмінація твору "Старий і море":

варіанти відповідей

перемога рибалки над рибою;

боротьба з акулами, під час якої він ледве не загинув;

повернення в селище;

вихід рибалки в море.

Запитання 20

Як називалась риба, яку виловив головний герой:

варіанти відповідей

тунець;

форель;

риба - меч;

риба - молот.

Запитання 21

 Як відреагував хлопчик Манолін, коли побачив старого після того, як рибалка повернувся лише з самим скелетом риби :

варіанти відповідей

насміхався з нього;

гірко плакав;

більше не приходив до нього.

Запитання 22

Чому Сантьяго був "сам-один у своєму човні":

варіанти відповідей

хлопчик не хотів більше з ним рибалити, бо старому не щастило;

 

Маноліно заборонили батьки виходити в море зі старим рибалкою;

Манолін знайшов собі іншого компаньйона-молодого і везучого;

Сантьяго відмовився від послуг хлопця.

Запитання 23

Наприкінці твору "Старий і море" герой доходить висновку, що людина: 

варіанти відповідей

слабка істота, її можна знищити;

створена не для поразки, її не можна здолати;

повинна підкорюватися стихії, обставинам.

Запитання 24

У своїх творах Е. Хемінгуей використовував:

варіанти відповідей

"прийом айсберга";

"потік свідомості";

"ефект відчуження".

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест