Естетичне виховання

Додано: 26 жовтня 2020
Предмет:
Тест виконано: 306 разів
12 запитань
Запитання 1

1. Філософська основа теорії естетичного виховання – це:

варіанти відповідей

естетична свідомість

естетична культура

естетика

естетичне почуття

Запитання 2

2. Результат творчого оволодіння культурною спадщиною людства – це:

варіанти відповідей

естетичний розвиток особистості

естетична культура особистості


естетична свідомість

естетична діяльність

Запитання 3

3. Назвіть основний шлях естетичного розвитку дитини:


варіанти відповідей

художнє виховання

розвиток чутливості сенсорного апарату дитини

самостійна художня творчість

художня освіта

Запитання 4

4. Що є результатом естетичного виховання?

варіанти відповідей

художня освіта

естетичний розвиток

естетична культура особистості

естетична свідомість

Запитання 5

5. Естетичне почуття – це:


варіанти відповідей

здатність до активного засвоєння художнього досвіду

уявлення про досконале, красу в природі

суб’єктивне емоційне переживання, породжене оцінним ставленням до естетичного предмета, явища

внутрішня необхідність в осягненні певних естетичних цінностей

Запитання 6

6. Процес засвоєння мистецтвознавчих знань, умінь, навичок, розвиток здатності до художньої творчості - це:


варіанти відповідей

художня освіта

естетична культура

художнє виховання

естетичне виховання

Запитання 7

7. До завдань естетичного виховання НЕ відноситься:

варіанти відповідей

формування естетичної свідомості

освоєння естетичної діяльності

розвиток загальних і спеціальних художньо-творчих здібностей

ігрова діяльність

Запитання 8

8. Що є засобами естетичного виховання?

варіанти відповідей

гра, праця, навчання, свята

навколишня дійсність, природа, мистецтво, гра

естетика побуту, природа, мистецтво, самостійна художня діяльність, навчання 

спілкування, споглядання, сприймання краси

Запитання 9

9. Необхідними умовами для здійснення естетичного виховання є:


варіанти відповідей

бажання батьків, відповідно організоване виховне середовище, залучення дітей до активної художньої діяльності, використання в оформленні приміщення творів мистецтва

індивідуальний підхід, відповідно організоване виховне середовище, залучення дітей до активної художньої діяльності, використання в оформленні приміщення творів мистецтва

бажання дітей, бажання батьків, відповідно організоване виховне середовище, залучення дітей до активної художньої діяльності

оволодіння культурною спадщиною людства, відповідно організоване виховне середовище, залучення дітей до активної художньої діяльності, активність вихователів

Запитання 10

 10. Структурні елементи дитячої художньої діяльності – це:

варіанти відповідей

музична діяльність, театралізована діяльність, ігрова діяльність, зображувальна діяльність

трудова діяльність, свята, розваги, самостійна художня творчість

самостійна ігрова діяльність, свята, музична діяльність, театралізована діяльність

 музична діяльність, театралізована діяльність, художньо-мовленева діяльність, зображувальна діяльність

Запитання 11

11. До якої групи методів естетичного виховання належить ігровий метод?


варіанти відповідей

методи навчання художній діяльності

методи розвитку художньо-творчих здібностей

методи формування елементів естетичної свідомості

методи формування естетичної сприйнятливості навколишньої дійсності

Запитання 12

12. До якої групи методів естетичного виховання належать вправи?


варіанти відповідей

методи навчання художній діяльності

методи розвитку художньо-творчих здібностей

методи формування елементів естетичної свідомості

методи формування естетичної сприйнятливості навколишньої дійсності

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест