Етикет – це …
Діловий етикет – це ...
Стиль спілкування, який формує відповідальність та ініціативність:
До принципів ділового етикету належать:
Важливими сферами та формами ділового етикету є:
Вислів "Говори, щоб я тебе побачив" належить
До видів етикету належать:
До заборонених тем ділового спілкування належать:
Найбільш ефективна стратегія поведінки і спілкування в організації є:
Назвіть загальноприйняті особливості представлень:
Стратегія поведінки і спілкування в організації, при якій керівник намагається залишити за собою командну роль як щодо підлеглих, так і партнерів
Вид наради, за якої керівник ставить питання учасникам , але запрошені не мають права висловлювати свою думку, має назву
Тип (модель) спілкування, який належить до актуалізаторів має назву
Тактичні прийоми, які застосовуються на переговорах на етапі узгодження позицій:
“Золоте” правило моральності:
До стратегічних підходів до ведення переговорів відносять:
Салямі як тактичний прийом ведення переговорів означає:
Діловий протокол – це ...
Етика ділових відносин – це…
Вчені Гарвардського університету розробили метод ведення переговорів:
Для доброзичливих взаємин доцільно дивитися в очі одне одному ... часу спілкування:
Нація, для якої норма відстані при спілкування є близька:
У стані зацікавленості, радісного настрою зіниці людини:
Той, хто слухає лекцію або промову зі схрещеними на грудях і міцно стисненими руками, закинувши ногу за ногу, засвоює менше інформації:
До якої просторової зони при спілкуванні відноситься зона від 120 до 360 см
Зіткнення протилежних інтересів чи поглядів - це
Шлях розв'язання конфлікту шляхом обговорення і виявленням існуючих розбіжностей називається:
Компроміс як стиль поведінки в конфлікті - це
Спілкування, яке здійснюється за допомогою міміки, жестів і пантоміміки
Уміння обговорювати, уважно з повагою слухати, йти на взаємні поступки...це-
Виберіть осоновні етапи підготовки до публічного виступу
Що є умовами успішного спілкування?
(вибрати усі правильні відповіді) варіанти відповідей
Щоб бесіда була ефективною, необхідно дивитись співрозмовнику в очі:
Якщо під час розмови Ваш співбесідник, що сидить навпроти, відкинувся на спинку стільця та схрестив руки на грудях, значить:
Якщо Ваш співбесідник відкинувся на стільці, закинув ногу за ногу та руки за голову:
Якщо під час розмови співбесідник починає збирати з одягу неіснуючі ворсинки, значить:
Відстань до співрозмовника, кут повороту до нього, персональний простір це:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома