Чітко формулювати тему повідомлення та не лишати поле Тема порожнім
Завжди перевіряти правопис електронного повідомлення
Рекомендується відправляти великі за обсягом вкладення до листа
Вчасно відповідати на кожне особисте повідомлення
Намагайтеся уникати фраз, що можуть спричинити конфлікт
Небажані електронні листи, тобто пошта, що надходить без згоди користувача
Для передавання емоцій в Інтернеті використовують
Неформальний кодекс поведінки, за яким певним чином регулюється спілкування користувачів в Інтернеті між собою
Не зазначай свою електронну адресу на сумнівних сайтах
Наводьте в листах приватні дані про себе та свою родину, якщо особисто не знайомі з адресатом
Сміливо відкривайте прикріплені файли, отримані в листах від невідомих осіб
Повідомляйте пароль від електронної поштової скриньки стороннім особам
Ознакою того, що лист є відповіддю на попередньо отриманий лист, є наявність у його заголовку символів:
Для збереження на носії даних файлів, укладених до електронного листа, потрібно використати кнопку:
Без помилок записано такі адреси електронних пошових скриньок:
У списку листів електронної поштової скриньки про кожний отриманий лист, як правило, наведено такі дані
В електронній поштовій скриньці зазвичай автоматично створюються папки:
Ознакою того, що лист був пересланий від користувача іншим адресатам, є наявність у його заголовку символів:
Серед правил етикету електронного листування немає такого:
Серед правил етикету електронного листування немає такого:
Серед правил безпеки електронного листування є такі:
Серед правил безпеки електронного листування є такі:
Вид шахрайства, що полягає у намаганні отримати від вас коди доступу до банківських документів і платіжних карток ваших чи ваших рідних
Сгруповані листи, на які ви відповідаєте, на які відповіли вам або які ви пересилаєте іншим адресатам
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома