Етикет електронного листування

Додано: 4 квітня 2023
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 1 раз
12 запитань
Запитання 1

З ким слід спілкуватися електронною поштою?

варіанти відповідей

З людьми, з якими необхідно вести комунікацію в робочому або особистому контексті

Тільки з друзями та родичами, оскільки вони зазвичай мають доступ до електронної пошти

З незнайомими особами, зокрема з тими, хто надсилає рекламу або ланцюжки листів

Запитання 2

Яку лексику потрібно використовувати в електронному листуванні?




варіанти відповідей

Тільки нормативну та професійну



Тільки розмовну або формальну


Залежно від ситуації можна використовувати різні види лексики

Запитання 3

Як потрібно відповідати на поздоровлення в електронному листі?



варіанти відповідей

Не відповідати взагалі


Відповідати по-різному, залежно від контексту та типу відносин з відправником

Відповідати тільки людям, з якими знайомі в реальному життя, хоча б коротко, але чемно і привітно

Запитання 4

Чому важливо дотримуватися правил безпеки при роботі з електронною поштою?




варіанти відповідей

Щоб уникнути різних неприємностей, таких як віруси і матеріальні збитки


Правила безпеки - це лише формальність, не важливо дотримуватися їх

Щоб уникнути затримок в доставці листів

Запитання 5

Як слід поводитися при групових розсилках електронних листів?



варіанти відповідей

Можна відправляти масові розсилки електронних листів без зазначення теми листа, щоб економити час

Можна використовувати групову розсилку для розсилки комерційної реклами всім контактам у своєму адресному списку без їхньої згоди

Можна додавати всі адреси в поле "кому" для відкритої видимості всіх одержувачів, якщо є потреба

Рекомендується використовувати поле "прихована копія" для прихованої розсилки електронних листів, щоб захистити приватність одержувачів

Запитання 6

Що може допомогти передати емоції в листах, коли ви не бачите свого співрозмовника?



варіанти відповідей

Використання великої кількості великих літер, знаків оклику та питань, щоб підкреслити свої емоції

Використання невеликої кількості смайлів та емодзі, щоб передати свої емоції

Використання виразів типу "дуже", "надзвичайно", "жахливо", щоб підкреслити силу своїх емоцій

Запитання 7

Чому важливо підписуватися під кожним листом?



варіанти відповідей

Підпис не має значення, головне - вміст листа

Не потрібно підписуватися під кожним листом, це займає забагато часу

Підпис є важливим елементом професійної етики та стандартів спілкування в електронних листах.

Відсутність підпису може створювати незручності для одержувача, який може не знати, хто є автором листа

Запитання 8

Які наслідки можуть бути, якщо ви натиснете «Відповісти всім» на листі?




варіанти відповідей

Ваш лист не буде доставлений адресату


Ваш лист буде доставлений всім отримувачам листа, які були в адресному рядку під час відправлення


Ваш лист буде доставлений тільки відправнику

Запитання 9

Що варто робити, якщо ваш кореспондент відмовляється від вашої пропозиції?

варіанти відповідей

Поважати його рішення та переключити увагу на інші теми

Використовувати натиск та примус задля досягнення своєї мети

Відправити йому повторну пропозицію з більш докладним поясненням

Запитання 10

Як правильно використовувати заголовок (тему) листа?




варіанти відповідей

Використовувати заголовок, який привертає увагу, але не обов'язково відповідає змісту листа, якщо є потреба

Залишати поле заголовка порожнім

Вказувати заголовок, що відповідає змісту листа


Заголовок листа може містити лише великі літери, щоб виділитися

Використовувати заголовок типу "Важливо!" без додаткових деталей, щоб залучити увагу отримувача

Запитання 11

Яке правило використання смайликів варто дотримуватися?

варіанти відповідей

Використовувати їх багато, щоб передати всі свої емоції

Використовувати їх тільки для передавання негативних емоцій

Використовувати їх обережно і відповідно до контексту

Запитання 12

Як треба вітатися в листі?



варіанти відповідей

Привітання не потрібні в електронному листуванні

Лист треба починати з вітання, наприклад, "Добрий день!" або "Привіт!"

Зазвичай досить надіслати просто текстове повідомлення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест