Етикет електронного листування

Додано: 19 січня 2021
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 150 разів
12 запитань
Запитання 1

Чому у листі треба вказувати тему?

варіанти відповідей

Це не так. Не обов'язково, тому що це витрачає зайвий час.

Так мені буде легше знайти надісланий лист.

Так ваш адресат зрозуміє, що отримав не спам або вірус.

Тому що з порожнім полем теми лист не відправится.

Запитання 2

Оберіть всі правильні твердження щодо написання капслоком (ВЕЛИКИМИ ЛІТЕРАМИ) у діловому листуванні

варіанти відповідей

Це повністю недоречно

Якщо Вам подобається - то можна

Текст, набраний великими літерами, важко читати

Текст, набраний великими літерами, сприймається як дуже емоційний

Запитання 3

Спам —

варіанти відповідей

небажані рекламні електронні листи, повідомлення на форуми, телефонні дзвінки чи текстові повідомлення, що надходять без згоди користувача.

бажані рекламні електронні листи, повідомлення на форуми, телефонні дзвінки чи текстові повідомлення, що надходять без згоди користувача.

рекламні електронні листи, повідомлення на форуми, телефонні дзвінки чи текстові повідомлення, що надходять без згоди користувача.

небажані рекламні електронні листи, повідомлення на форуми, телефонні дзвінки чи текстові повідомлення, що надходять зі згоди користувача.

Запитання 4

Для доступу до електронної пошти необхідно мати

варіанти відповідей

Угоду на використання сервісу

Права доступу до мережі

Сертифікат

Логін та пароль

Запитання 5

Якщо ти отримав листа:

варіанти відповідей

Не відкривай листи від незнайомців

Всі листи безпечно відкривати

Не відкривай дивні листи: без теми, з незрозуміло вказаною темою, дивно написаною адресою та ін.

Листи від друзів перевіряти не треба, воні завжди безпечні

Запитання 6

Обери всі вірні твердження:

варіанти відповідей

Пароль від електронної скрині треба тримати у таємниці

Електронну адресу треба тримати у таємниці

Пароль та електронну адресу треба тримати у таємниці

Не треба повідомляти електронну адресу незнайомцям, залишати на сайтах та у публічних чатах

Запитання 7

 В Інтернеті існує неформальний кодекс поведінки, за яким певним чином регулюється спілкування користувачів між собою це

варіанти відповідей

Етикет інформаційної безпеки

Етикет поведінки в Інтернеті

Етикет електронного листування

Етикет мережного доступу

Запитання 8

 Для введення адреси електронної пошти одержувача використовують поле (є обов`язковим для заповнення )

варіанти відповідей

Від кого

Додати файл

Тема

Кому

Запитання 9

У якій папці зберігаються отримані листи?

варіанти відповідей

Видалені (кошик)

Надіслані (відправлені)

Вхідні

Чернетки

Запитання 10

 Для зберігання на поштовому сервері різних відомостей про адресатів: адреси електронної пошти, домашні та службові адреси, номери телефонів і факсів, тощо призначена

варіанти відповідей

Домашня книга

Спеціальна книга

Телефонна книга

Адресна книга

Запитання 11

 Недоліками електронного листування є

варіанти відповідей

Відносно невисока вартість послуг

Висока швидкість передавання повідомлень

Імовірність отримання шкідливих програм з електронним листом

Обмін повідомленнями у зручний час

Неможливість надсилання оригіналу документу

Запитання 12

. Як називають сукупність засобів, призначених для обміну електронними листами між користувачами комп’ютерної мережі?

варіанти відповідей

Пошукова система

Служба новин

Інтерактивне спілкування

Електронна пошта

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест