Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою.

Тест виконано: 170 разів
18 запитань
Запитання 1

Листи, які надіслані з метою реклами називаються:

варіанти відповідей

спам

пошта на вибір

корзина

усі листи

Запитання 2

Вкажи в листі елементи, що порушують етикет листування

(Вибери декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

вживається ненормативна лексика

текст написаний лише великими літерами

лист надіслано кільком адресатам

до листа додано музичний файл

Запитання 3

Позначте вимоги до змісту електронних листів, які пов'язані із загальноприйнятими нормами людського спілкування

варіанти відповідей

починайте текст листа з привітання, закінчуйте підписом

пишіть весь текст лише великими літерами

подякуйте, якщо хтось допомагає вам

вкладайте до листа файли з вашими фотографіями

уникайте фраз, які можуть спричинити конфлікт

Запитання 4

Для передавання емоцій в пошті використовують кнопку ...

варіанти відповідей
Запитання 5

В Інтернеті слід:  

варіанти відповідей

 Активно заводити нові знайомства

  Нічого самостійно не купувати

Не спілкуватись з незнайомцями

  Бути дружелюбним

 Не розголошувати особисті дані про себе

Розповідати таємниці про себе малознайомим користувачам

Брати участь в акціях та розіграшах з внесенням попердньої плати за участь

Доводити власну точку зору будь-якими способами. Навіть використовуючи грубіянство.

Запитання 6

Завжди перевіряти правопис електронного повідомлення

варіанти відповідей

погоджуюсь

не погоджуюсь

Запитання 7

Чітко формулювати тему повідомлення та не лишати поле Тема порожнім

варіанти відповідей

погоджуюсь

не погоджуюсь

Запитання 8

Вчасно відповідати на кожне особисте повідомлення

варіанти відповідей

погоджуюсь

не погоджуюсь

Запитання 9

Намагайтеся уникати фраз, що можуть спричинити конфлікт

варіанти відповідей

погоджуюсь

не погоджуюсь

Запитання 10

Для передавання емоцій в Інтернеті використовують

варіанти відповідей

смайлик

спам

етикет

фішинг

ланцюжок

Запитання 11

Неформальний кодекс поведінки, за яким певним чином регулюється спілкування користувачів в Інтернеті між собою 

варіанти відповідей

смайлик

спам

етикет

фішинг

ланцюжок

Запитання 12

Не зазначай свою електронну адресу на сумнівних сайтах

варіанти відповідей

погоджуюсь

не погоджуюсь

Запитання 13

Наводьте в листах приватні дані про себе та свою родину, якщо особисто не знайомі з адресатом

варіанти відповідей

погоджуюсь

не погоджуюсь

Запитання 14

Сміливо відкривайте прикріплені файли, отримані в листах від невідомих осіб

варіанти відповідей

погоджуюсь

не погоджуюсь

Запитання 15

Повідомляйте пароль від електронної поштової скриньки стороннім особам

варіанти відповідей

погоджуюсь

не погоджуюсь

Запитання 16

Серед правил безпеки електронного листування є такі:

варіанти відповідей

ставтеся критично до вмісту отриманих електронних листів, не завжди те, що в них наведено, є правдою

не наводьте у листах до незнайомих осіб свій номер телефону, а лише домашню адресу 

не відповідайте на листи, що приходять від невідомих осіб

зустріч із особами, які знайомі вам лише за електронним листуванням, призначайте де завгодно, аби прийшли

ніколи не відкривайте прикріплені файли, отримані в листах від невідомих осіб

Запитання 17

Серед правил безпеки електронного листування є такі:

варіанти відповідей

усі файли, що переслані в електронних листах, зберігайте лише на флеш-носії 

ніколи не наводьте в листах приватні дані про себе та свою родину, якщо особисто не знайомі з адресатом

не погоджуйтеся на особисту зустріч із особами, які знайомі вам тільки з електронного листування 

не повідомляйте пароль від електронної поштової скриньки стороннім особам 

не відповідайте на листи від знайомих, поки не з'ясуєте по телефону, що лист надійшов саме від них

Запитання 18

Вид шахрайства в Інтернеті, який полягає у намаганні отримати від вас коди доступу до банківських систем і платіжних карток ваших чи ваших рідних.

варіанти відповідей

смайлик

спам

етикет

фішинг

ланцюжок

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест