До якої категорії відноситься наступне правило:
Ніколи не наводь у листах приватні дані про себе та свою родину, якщо особисто не знайомий із адресатом.
До якої категорії відноситься наступне правило:
Ніколи не погоджуйся на особисту зустріч із особами, які знайомі тобі тільки з електронного листування.
До якої категорії відноситься наступне правило:
Не повідомляй пароль від електронної поштової скриньки стороннім особам.
До якої категорії відноситься наступне правило:
Стався критично до вмісту отриманих електронних листів від незнайомих адресатів.
До якої категорії відноситься наступне правило:
Не відповідай на листи, що приходять від незнайомих осіб.
До якої категорії відноситься наступне правило:
Ніколи не відкривай прикріплені файли, отримані в листах від невідомих осіб.
До якої категорії відноситься наступне правило:
Чітко формулюй тему повідомлення та не залишай поле Тема порожнім.
До якої категорії відноситься наступне правило:
Починай лист зі звернення до адресата та привітання.
До якої категорії відноситься наступне правило:
Свою думку в листі висловлюй коректно, не критикуй і не повчай; не пиши погано про третю особу.
До якої категорії відноситься наступне правило:
Не друкуй весь текст в листі великими літерами.
До якої категорії відноситься наступне правило:
Завжди перевіряй правопис електронного повідомлення.
До якої категорії відноситься наступне правило:
Будь ввічливим.
До якої категорії відноситься наступне правило:
Завжди завершуй лист стислим підписом користувача, називай себе, якщо особисто не знайомий із людиною, якій адресовано лист.
До якої категорії відноситься наступне правило:
Повідомляй адресатові, які файли прикріплено до листа.
До якої категорії відноситься наступне правило:
Не відправляй великі за обсягом вкладення до листа.
До якої категорії відноситься наступне правило:
Вчасно відповідай на кожне особисте повідомлення.
До якої категорії відноситься наступне правило:
У відповіді на повідомлення залишай його фрагменти - цитуй найсуттєвіші частини листа.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома