Що являється єдиним джерелом нових спадкових ознак?
Виберіть складові еволюційних змін організмів , внаслідок дії яких досягається біологічний прогрес:
(3 вірні відповіді).
Виберіть рушійні чинники еволюції :
( 2 вірні відповіді)
Популяції є групами особин
Сукупність особин одного виду, які відтворюють себе протягом великої кількості поколінь і тривалий час займають певну територію, функціонуючи і розвиваючись в одному або в кількох угрупованнях живих організмів, — це:
Яка форма природного добору підтримує ознаки в незмінному стані?
Оберіть рушійни фактори еволюції за за Дарвіном
Термін "еволюція" вперше ввів у науку:
Першим творцем еволюційної теорії, що спробувала пояснити походження видів був:
Згідно з еволюційними поглядами Ч. Дарвіна:
Які методи доказів еволюції живих організмів досліджують такі факти: розвиток ембріонів ссавців на перших етапах схожий на розвиток ембріонів амфібій та рептилій:
Наслідком еволюції є:
Прихильники якої теорії вважали, що життя було занесено з космосу:
"Кожному виду тварин і рослин було привласнено подвійне позначення (іменник — назва роду і прикметник
— найменування виду; наприклад: кішка домашня)"- внесок належить вченому..?
Природний добір- це..?
До причин внутрішньовидової боротьби за існування належить:..
Укажіть назву еволюційного перетворення, пов'язаного з підвищенням рівня організації організмів
Боротьба за існування- це..?
Назвіть фактори еволюції за Ж.-Б.Ламарком:
Середня кількість особин на одиницю площі чи об’єму на певній території, які належать до однієї популяції,-це:
Оберіть гомологічні органи
Загальна кількість особин на певній території, які належать до однієї популяції:
Оберіть рушійний природній добір
Як називається система взаємозв'язків між особинами, яка проявляється в їхній поведінці?
Зниження пристосовановті організмів до змін середовища, зменшення їх чисельності, звуження ареалу:
Оберіть характеристики популяцій.
Форми боротьби за існування за Ч. Дарвіним
Виберіть серед переліку ознаки еволюції людини
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома