Наука, яка вивчає вимерлі форми органічного світу, називається
Рушійною силою еволюції Ч. Дарвін уважав
Прикладом внутрішньовидової боротьби за існування є
Елементарною одиницею еволюції за сучасними поглядами вважається
Випадкова зміна частоти зустрічальності алелей у малих популяціях назива-
ється
Соціокультурним фактором антропогенезу є
Два учні розглядали фотографії, на яких зображено близькі види Ховраха сі-
рого та Ховраха крапчастого. Ці види виникли в результаті проживання
особин на різних берегах річки Дніпро. Перший учень уважає, що види ви-
никли внаслідок дивергенції. Другий учень зазначив, що це є прикладом гео-
графічного видоутворення. Хто з них має рацію?
Перше еволюційне вчення розробив у своїй праці «Філософія зоології»
Соціокультурним фактором антропогенезу є
Загальна кількість особин на певній території, які належать
до однієї популяції, — це:
Середня кількість особин на одиницю площі чи об’єму на
певній території, які належать до однієї популяції, — це:
Коливання чисельності природних популяцій, яке відбуваєть-
ся постійно внаслідок кліматичних, біологічних або інших
факторів, — це:
Крило зяблика і крило бджоли, зябра раків і зябра риб,
бульби картоплі і кореневі бульби жоржини є прикладами
органів…
«Онтогенез – це швидке повторення філогенезу». Назвіть закономірність.
Яка форма еволюції призвела до появи посухостійких форм молочаїв та кактусів, зображених на фотографіях?
Яка із гіпотез пояснює походження еукаріотів?
Яка із ознак має ароморфний характер?
Найдавнішою ерою розвитку життя на Землі є…
Утворення великого червоного гребінця у самців курей є при-
кладом добору:
Критерій виду, який характеризує схожість зовнішньої і вну-
трішньої будови організмів одного виду:
Критерій виду, який характеризує кількість і структуру хромосом виду, його каріотип:
Пристосування живих організмів до певних умов середовища
існування — це:
7 млн років тому в Африці жили:
Теорія, прихильники якої вважають, що життя було занесене
на Землю з космосу:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома