Вкажіть елементарну одиницю еволюції:
Наслідком еволюції є:
Популяція амурських тигрів, які мешкають уздовж берегів річок Амур та Уссурі, складається щонайменше з 500 особин, а в одній зграї перелітної сарани кількість може перевищувати 50 млрд. особин, тоді ця характеристика називається ... популяції
Укажіть види природного добору
Популяції між собою відрізняються за..
У популяціях більшості роздільностатевих тварин співвідношення самців і самиць приблизно 1 : 1. У деяких ґрунтових круглих червів популяція представлена гермафродитами та самцями. В окремих випадках у популяціях явно переважають самиці (коралові риби, більшість ссавців), в інших — самці (птахи, змії) Така харатеристика має назву ... популяції
Відносини жертва-хижак це боротьба за існування
Англійський дослідник і натураліст, автор книги "Походження видів шляхом природного добору"
Пристосування живих організмів до певних умов середовища існування – це...
Розділ біології,що формує єдину систему живого світу на основі виділення біологічних таксонів і відповідних назв- це:
Основні систематичні категорії ввів в науку:
Основною систематичною категорією є:
Яка група є найбільшою за кількістю видів клітинних організмів?
Впізнайте групу організмів за описом: "Мають клітинну стінку, у клітинах зазвичай два ядра, гетеротрофи, необхідні для життя речовини поглинають із навколишнього середовища".
Виберіть ознаки, характерні тваринам:
Виберіть ознаку, характерну рослинам:
Виберіть організми, клітини яких не містять ядра:
Виберіть організми, гени яких містять інтрони:
Оберіть організми, клітини яких мають кільцеву ДНК:
Неклітинну форму життя має збудник:
Схема, що відображає еволюційні зв’язки між таксонами, дляяких вона будується, — це:
Таксону тварин "Тип" відповідає таксон рослин:
Розділення популяцій одного виду через виникнення між ними бар'єрів - який це вид еволюційного фактору?
Спосіб видоутворення, в результаті якого нові форми організмів виникають внаслідок розриву ареалу та ізоляції окремих популяцій ,це:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома