Характеристика,коли досвід і знання, що отримують учні вдома та в закладі освіти, доповнюють одне одного. Завдяки цьому процес навчання стає значущим та культурно релевантним для учнів. Інтегровані педагогічні підходи є значущими, коли розробляються з урахуванням релевантних, значущих та захоплюючих завдань, проблемно-орієнтованих питань, дослідницьких проблем або проєктів; тобто тих завдань, які характеризуються самодостатністю, викликають інтерес і мотивують учнів дізнаватись більше.
Характеристика,коли учні працюють разом у групах, використовуючи навчальні стратегії, розроблені задля отримання максимального результату від спільного навчання. Коли навчання кожен раз відбувається у новому чи іншому оточенні, наприклад, надворі, під час прогулянки або в групі, яка працює над завданням чи експериментом, воно здатне розширювати мережу соціальних контактів та усувати перешкоди між окремими особами та групами, які іноді виникають у звичній атмосфері клас
Характеристика, коли учні мають вибір – великий або
незначний – щодо змісту або процесів, які стосуються
їх навчання. Активна залученість виникає тоді, коли
учні можуть як покладатися на інших учнів, так і
підтримувати їх.
Характеристика,коли учні мають можливість вивчати та досліджувати нові явища, робити спроби, переживати невдачі й розпочинати знову і знову. Коли учні діляться ідеями один з одним, переглядають і змінюють своє мислення на основі роботи групи, здібності учнів розширюються і трансформуються
Характеристика, коли, отримуючи позитивний досвід
взаємодії з однолітками та вчителями, учні також
здобувають позитивний досвід навчання. В результаті
учні отримують власний вибір та можливість
втілювати його у життя, одержують навчальний
досвід у різних ситуаціях, визначають своє
ставлення до змісту навчання, відчувають здатність і
впевненість щодо власного навчання
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома