Форми і методи організації навчання дорослих

Додано: 9 травня
Предмет:
10 запитань
Запитання 1

Які етапи процесу навчання чергуються між собою?

варіанти відповідей

етап виконання і мислення;

етап дії і рецепції;

етап усвідомлення і дії;

етап презентації і виконання.

Запитання 2

Визначіть послідовність процесу навчання за Д. Колбом;

варіанти відповідей

активне екпериментування, визначення результатівспираючись на теоретичних концепціях і моделях, особистий досвід;

рефлексія передового досвіду, формування практичних концепцій і моделей;

безпосередній особистий досвід, рефлексія усвідомлення досвіду, формування теоретичних концепцій і моделей, застосування теорії на практиці, активне експериментування

теоретичні та практичні аспекти досвіду, експериментування.

Запитання 3

Представте основні компоненти комбінованого навчання:

варіанти відповідей

традиційні аудиторні заняття, самостійна навчальна діяльність, електронне навчання

лекції, практичні заняття, самостійне опрацювання матеріалу;

денне навчання, заочна форма, індивідуальний план навчання;

лекції, використання іт технологій, інноваційні технології.

Запитання 4

Вказати, що  НЕ відноситься  до переваг комбінованого навчання?

варіанти відповідей

розвиток навчальної автономії та навчальної активності,

відкритість і гнучкість,

акумулювання навчальних досягнень,

зміна ролей суб’єктів навчального процесу.

Запитання 5

Тренінг- це

варіанти відповідей

запланований процес модифікації (зміни) відношення, знання чи поведінкових навичок того, хто навчається, через набуття навчального досвіду з метою ефективнішого використання набутих знань і навичок в одному виді діяльності або в певній галузі,

метод групової навчальної діяльності, коли в лабораторних умовах засобами спеціальних вправ, спрямованих на відтворення, виконання й аналіз ситуацій, в учасників не тільки формуються уміння й навички, але й строюються умови для розвитку,

навчання, вправи для вдосконалення навику, майстерності,

спеціально організований процес навчання, спрямований на розвиток конкретних навичок, вмінь, знань або компетенцій.

Запитання 6

Цикл Колба – це…

варіанти відповідей

цикл відтворення та передачі досвіду;

психологічний процес навчання;

схема поетапних дій;

одна з моделей навчання, що заснована на поетапному формуванні розумових дій.

Запитання 7

Особливість групової взаємодії полягає у…

варіанти відповідей

спільній цілеспрямованій діяльності членів групи, які мають виконувати певні функції: обмінюватися інформацією, узгоджувати свої дії з логікою процесу, дотримуватися визначених вимог,

спільній діяльності ,парій діяльності учасників,

обміну інформацією між учасниками членів груп, які мають виконувати обмін досвідом,

навчальній діяльності дорослих на основі їх ціннісно-орієнтованої єдності, що суттєво впливає на формування їх ціннісних орієнтацій, а саме: посилюється мотивація навчання та навчально-пізнавальна активність дорослих учнів; налагоджуються міжособистісні стосунки; підвищується персональ-ний статус членів групи.

Запитання 8

До основних методів, які застосовуються під час проведення тренінгів, належать:

варіанти відповідей

ігрові, дискусійні, презентаційні, екс-периментальні, психотехнічні та методи зворотного зв’язку.

майстер клас, дискусія, робота в групах,

зворотній зв’язок, використання досвіду,

ігрова діяльність, майстер клас, використання досвіду.

Запитання 9

Навчальну діяльність дорослої людини можна представити у певній послідовності як етапи руху свідомості:

варіанти відповідей

усвідомлення, визначення, дія, результат;

визначення мети, дія, презентація результату;

дія, усвідомлення, знання, дія;

узагальнення, дія, знання, усвідомлення.

Запитання 10

Вказати два головні компоненти в навчанні дорослих, на які передусім мають звертати увагу андрагоги

варіанти відповідей

аналіз діяльності та самовдосконалення;

досвід і подальша рефлексивна діяльність;

експериментальні дослідження і досвід,

вербальна комунікація та аналіз через перевірку відповідності до минулого досвіду

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест