Форми організації навчання

Додано: 4 грудня
Предмет: , 11 клас
10 запитань
Запитання 1

Що означає форма організації навчання як дидактична категорія?

варіанти відповідей

а) Визначення змісту навчального матеріалу

б) Зовнішній бік організації навчального процесу, пов'язаний із кількістю учнів, часом і місцем навчання

в) Метод виконання домашніх завдань

Запитання 2

 Які основні форми роботи на уроці виділяють?

варіанти відповідей

а) Фронтальна, лекційна, конференційна

б) Індивідуальна, фронтально-колективна, групова

в) Трудова, практична, дистанційна

Запитання 3

Які критерії класифікації форм організації навчання запропонував І.П. Підласий?

варіанти відповідей

а) За кількістю учнів, місцем навчання, дидактичною метою, тривалістю навчання

б) За змістом навчального матеріалу, віком учнів, рівнем підготовки

в) За тривалістю уроку, кількістю вчителів, методикою викладання


Запитання 4

Яка форма навчання була першою за первіснообщинного ладу?

варіанти відповідей

а) Практично-догматична

б) Індивідуально-групова


в) Групова

Запитання 5

 Що є основною особливістю класно-урочної форми навчання?


варіанти відповідей

а) Робота учня виключно самостійно

б) Виконання завдань без участі вчителя

в) Постійний склад учнів одного віку та рівня підготовки

Запитання 6

Яка система навчання передбачала участь старших учнів у навчанні молодших?


варіанти відповідей

а) Белл-ланкастерська система

б) Дальтон-план

в) Класно-урочна система

Запитання 7

 Що передбачав план Трампа?

варіанти відповідей

а) Виключно роботу в малих групах із вчителем

б) Поєднання лекцій для великих груп, роботи в малих групах і індивідуальної роботи

в) Використання учнів-посередників для навчання інших

Запитання 8

Яке визначення уроку найбільш точне?

варіанти відповідей

А) Урок — це частина навчального процесу, яка проводиться в довільний час із будь-яким складом учнів.


Б) Урок — це завершена частина навчального процесу, яка проводиться за розкладом з постійним складом учнів.

В) Урок — логічно завершена частина навчально-виховного процесу, яка проводиться за розкладом із постійним складом учнів.

Запитання 9

Яка особливість уроку забезпечує формування колективу учнів?

варіанти відповідей

А) Застосування активних методів навчання.

Б) Спільна діяльність учителя й учнів та спілкування великої сталої групи учнів (класу).

В) Використання мультимедійних систем.

Запитання 10

Яка головна мета проведення семінарських занять у старших класах?

варіанти відповідей

а) Підготовка учнів до участі у змаганнях з навчальних дисциплін.

Б) Розвиток у учнів уміння самостійно здобувати знання, обговорення доповідей та систематизація знань.



В) Лише повторення вивченого матеріалу.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест