Про яку форму поведінки йдеться:
На гіллячках, на тоненьких,
Поки день ще не погас,
Сироїжки та опеньки
Білка сушить про запас.
Так нашпилює охайно,
Так їх тулить на сосні
І міркує: а нехай-но
Ще побудуть тут мені!
Буде холодно надворі,
Сніг посиплеться з дубів,
Буде в мене у коморі
Ціла в’язочка грибів!
Про яку форму поведінки йдеться:
Качка перевальцем йде,
Каченят своїх веде
І покрякує тихенько:
— Не губіться, йдіть скоренько!
А маленькі каченята
Йдуть точнісінько, як мати:
З боку в бік гойдаються,
Ніби коливаються.
Про яку форму поведінки йдеться: Лісові птахи, гризуни й копитні купаються в земляному пилу або в попелі, труться об кору пахучих дерев, у такий спосіб позбуваючись від паразитів.
Про яку форму поведінки йдеться: самець альтанника виконує танок,під час якого показує яскраве пір’я.
Про яку форму поведінки йдеться: жаба завмирає, побачивши хижака
Про яку форму поведінки йдеться: богомол очікує жертву в засідці
Про яку форму поведінки йдеться:собака зариває залишки їжі (кістки або м’ясо) у ґрунт
Про яку форму поведінки йдеться: тварина обнюхує навколишні предмети
Про яку форму поведінки йдеться: вистежування здобичі лисицею
Про яку форму поведінки йдеться:вилизування дитинчат вовчицею
Про яку форму поведінки йдеться:згортання їжака в клубок
Про яку форму поведінки йдеться:
Буркотливий, вайлуватий
Ходить лісом дід кудлатий.
Одягнеться в кожушину,
Мед шукає і ожину
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома