Яке оцінювання учнів в НУШ?
З якою метою здійснюють формувальне оцінювання?
Яким чином рекомендують виражати результат оцінювання особистісних надбань учня/ учениці у 1 - 2 класах?
Яким чином рекомендують виражати об'єктивні результати навчання учня/ учениці у 3 - 4 класах?
Оцінювання об'єктивних результатів навчання учня/ учениці у 3 - 4 класах виражають рівнево або вербально в залежності від:
Рівень результату навчання рекомендують визначати з урахуванням динаміки його досягнення та позначати буквами:
Оцінювання є :
Інформування батьків про результати навчання може відбуватися:
Формувальне оцінювання розпочинається:
У межах формувального оцінювання за результатами опанування програмової теми рекомендують проводити:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома